Vakantiehuis Casa Sirena

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Sirena
9,3

36 reviews over Vakantiehuis Casa Sirena

Fantastische huis op een super ligging!!!

Johan de vries
27-8-2018

Ja het meeste is wel gezegd hier bij de andere revieuws!

Maar we zijn ook hartelijk ontvangen door Anna, nadat ze alles goed uitgelegd had begon het genieten! Wat een prachtig uitzicht! Prachtige ligging en heerlijk rustig! Alle dagen zijn we erop uit geweest, voor aankomst veel tips gekregen van Gerrit. En als we tussendoor vragen hadden was een appje sturen en vrijwel gelijk kregen we antwoord. Al met al hebben we super genoten van Casa Sirena en ik zou hem zeker aan raden. De weg er naar toe is misschien even zoeken en je moet rekenen op 25 minuten rijtijd vanaf Cefalu. Dus ga je terug naar boven, boodschappen gelijk meenemen. Een echte aanrader!

Een aanrader!

Groet uit Delft
15-8-2018

Houd je van rust na een dagje rondijken en rondtoeren op het eiland, dan is dit vakantiehuis een aanrader. Anna, de vriendelijke sleutelhoudster, zorgt voor een warm welkom in een schoon huis. Ze woont op niet al te verre afstand.

Het huis is van alle gemakken voorzien en je hebt een geweldig uitzicht over de Middellandse Zee met prachtige zonsondergangen. Er is veel buitenruimte met volop zon, maar het huis heeft ook een groot overdekt buitenterras waar je kunt genieten in de schaduw. Alle ramen hebben horren dat wel nodig is, want er zijn wel muggen. Wij raden aan om een lange, dunne, broek en een dun shirt met lange mouwen voor de avonden mee te nemen.

De ramen hebben luiken en als je deze overdag dichthoudt, blijft het huis lekker koel.

Vooraf ontvang je van de eigenaren allerlei nuttige informatie en mocht je vragen hebben dat kun je hen altijd bereiken. Maar ook bij Anna kun je met je vragen terecht.

Een geweldige tijd op een prachtige plek

Joke ten Dam
29-3-2018

Korte vakantie maar heel veel gezien. Het uitzicht vanuit Casa Sirena is geweldig mooi. Toertochten langs de kust gemaakt. Cefalu is een prachtig mooi, oud en gezellig stadje. Veel keuze in restaurantjes en heerlijk Italiaans eten. Kortom een aanrader.

Ferienhaus zum Erholen

Rudolf B.
15-2-2018

Wir, 2 Erw. und unser Hund Tina verbrachten 4 erholsame Wochen in der Casa Sirena.

Die Ausstattung der Küche, sowie der kompl. Einrichtung könnte nicht besser sein.

Zu erwähnen ist auch die liebevolle Dekoration der Eigentümer. Auch die Aufteilung

der Räume ist optimal. Ganz Super ist die große Terrasse und der Obstgarten.

Besonders muß man die Hilfsbereitschaft der Eigentümer,

besonders der Verwalterin loben, die jederzeit mit Rat und Tat zur Verfügung standen. Wir werden versuchen nächstes Jahr wieder zu kommen.

Heerlijke plek

Kees Bakker
4-10-2017

Fijn huis met alle voorzieningen, zonder opsmuk. Prachtig terras met zon en mooie overkapping (schaduwplek), fantastisch uitzicht. Op 500 meter hoogte, dus in de zomer zo'n 5 graden koeler! Fijne ontvangst door gastvrouw Anna. Houdt wel rekening met tochtje van ca 25 minuten vanaf Cefalu. Over goede, maar bochtige weg naar boven. Is ook de route naar prachtig achterland in de bergen (Madonie). Uitstekende routebeschrijving en tips voor stranden en mooie plekken. Begin september is heerlijke tijd. We maakten trips naar Agrigento, Piazza Armerina en Palermo. Flinke tochten, maar door prachtig land.

Geweldig

Ard-Jan Leusink
4-9-2017

Super net en schoon huisje! Ontvangst was ondanks dat we veel te vroeg waren super! Mooie omgeving en heerlijk rust! Wel was het laatste stukje onverhard waardoor we met de bodem van de auto over de grond schuurden. Huisje lag hierdoor wel op een unieke locatie met geweldig uitzicht over de zee en savonds zonsondergang. Omgeving is ook supermooi, kortom een aanrader!

Prachtig uitzicht!

Theo en Mirjan
4-9-2017

Een heerlijk huis hoog in de bergen met een schitterend uitzicht!

We miste een zwembad, maar in overleg met de eigenaar hebben wij dit alsnog geregeld.. TOP!

Bijzondere plek voor wie van rust, ruimte houdt!

Fam. Looymans
21-8-2017

Geweldig uitzicht, unieke plek.

Netjes schoon en volledig ingericht appartement.

Super vriendelijke ontvangst van de gastvrouw.

Voor wie van rust, ruimte en zon houdt is dit echt een aanrader.

We hebben 2 dagen een scooter gehuurd waarmee we het hele binnenland verkend hebben. Zeer zeker de moeite waard.

Fantastisch huis met geweldig uitzicht over zee

Els en Roland
19-7-2017

Heerlijk rustig gelegen, wél wat ver van de bewoonde wereld, maar dat bracht rust. Het was naast een goede uitvalbasis voor dagtrips ook prima om een hele dag bij het huis op de ligstoelen te vertoeven met een boek, drankje erbij, lekker windje, uitzicht over zee. De ijssalon annex koffiebar aan de weg beneden heeft goede klandizie aan ons gehad: overheerlijk ijs en prima koffie met zálige lekkernijen! Een goed uitgeruste bibliotheek met allerhande info over Sicilië bracht ons nog nieuwe ideeën.

Geweldig mooie plek

Minique
18-9-2016

Casa Sirena is een plek waar je heerlijk tot rust kunt komen, met heel veel privacy. Omdat het wat hoger in de bergen ligt heb je vanaf het terras met buitenkeuken een geweldig uitzicht over zee. Savonds geniet je van een prachtige zonsondergang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Sirena in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Sirena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.