Vakantiehuis Casa Sirena

38 reviews over Vakantiehuis Casa Sirena

• 2019
    9Rob selier10-06-2019

Super !

Het is een prachtig huis hoog in de bergen met schitterend uitzicht op zee maar je moet wel kunnen rijden , de wegen zijn kronkelig en soms erg smal . Wij houden ervan maar als je dit naar vindt dan niet doen

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Yana daal16-04-2019

Super plek met prachtig uitzicht over zee.

Mooi huis, van alle gemakken voorzien. Het uitzicht over zee is geweldig, met prachtige zonsondergangen. We hebben veel tripjes in de omgeving gemaakt maar ook een paar keer wat verder weg naar Palermo, Agrigento, Villa Armerina en Siracusa. Een prima vakantiehuis, waar we zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Johan de vries27-08-2018

Fantastische huis op een super ligging!!!

Ja het meeste is wel gezegd hier bij de andere revieuws! Maar we zijn ook hartelijk ontvangen door Anna, nadat ze alles goed uitgelegd had begon het genieten! Wat een prachtig uitzicht! Prachtige ligging en heerlijk rustig! Alle dagen zijn we erop uit geweest, voor aankomst veel tips gekregen van Gerrit. En als we tussendoor vragen hadden was een appje sturen en vrijwel gelijk kregen we antwoord. Al met al hebben we super genoten van Casa Sirena en ik zou hem zeker aan raden. De weg er naar toe is misschien even zoeken en je moet rekenen op 25 minuten rijtijd vanaf Cefalu. Dus ga je terug naar boven, boodschappen gelijk meenemen. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Groet uit Delft15-08-2018

Een aanrader!

Houd je van rust na een dagje rondijken en rondtoeren op het eiland, dan is dit vakantiehuis een aanrader. Anna, de vriendelijke sleutelhoudster, zorgt voor een warm welkom in een schoon huis. Ze woont op niet al te verre afstand. Het huis is van alle gemakken voorzien en je hebt een geweldig uitzicht over de Middellandse Zee met prachtige zonsondergangen. Er is veel buitenruimte met volop zon, maar het huis heeft ook een groot overdekt buitenterras waar je kunt genieten in de schaduw. Alle ramen hebben horren dat wel nodig is, want er zijn wel muggen. Wij raden aan om een lange, dunne, broek en een dun shirt met lange mouwen voor de avonden mee te nemen. De ramen hebben luiken en als je deze overdag dichthoudt, blijft het huis lekker koel. Vooraf ontvang je van de eigenaren allerlei nuttige informatie en mocht je vragen hebben dat kun je hen altijd bereiken. Maar ook bij Anna kun je met je vragen terecht.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Joke ten Dam29-03-2018

Een geweldige tijd op een prachtige plek

Korte vakantie maar heel veel gezien. Het uitzicht vanuit Casa Sirena is geweldig mooi. Toertochten langs de kust gemaakt. Cefalu is een prachtig mooi, oud en gezellig stadje. Veel keuze in restaurantjes en heerlijk Italiaans eten. Kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Rudolf B.15-02-2018

Ferienhaus zum Erholen

Wir, 2 Erw. und unser Hund Tina verbrachten 4 erholsame Wochen in der Casa Sirena. Die Ausstattung der Küche, sowie der kompl. Einrichtung könnte nicht besser sein. Zu erwähnen ist auch die liebevolle Dekoration der Eigentümer. Auch die Aufteilung der Räume ist optimal. Ganz Super ist die große Terrasse und der Obstgarten. Besonders muß man die Hilfsbereitschaft der Eigentümer, besonders der Verwalterin loben, die jederzeit mit Rat und Tat zur Verfügung standen. Wir werden versuchen nächstes Jahr wieder zu kommen.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Kees Bakker04-10-2017

Heerlijke plek

Fijn huis met alle voorzieningen, zonder opsmuk. Prachtig terras met zon en mooie overkapping (schaduwplek), fantastisch uitzicht. Op 500 meter hoogte, dus in de zomer zo'n 5 graden koeler! Fijne ontvangst door gastvrouw Anna. Houdt wel rekening met tochtje van ca 25 minuten vanaf Cefalu. Over goede, maar bochtige weg naar boven. Is ook de route naar prachtig achterland in de bergen (Madonie). Uitstekende routebeschrijving en tips voor stranden en mooie plekken. Begin september is heerlijke tijd. We maakten trips naar Agrigento, Piazza Armerina en Palermo. Flinke tochten, maar door prachtig land.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ard-Jan Leusink04-09-2017

Geweldig

Super net en schoon huisje! Ontvangst was ondanks dat we veel te vroeg waren super! Mooie omgeving en heerlijk rust! Wel was het laatste stukje onverhard waardoor we met de bodem van de auto over de grond schuurden. Huisje lag hierdoor wel op een unieke locatie met geweldig uitzicht over de zee en savonds zonsondergang. Omgeving is ook supermooi, kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Theo en Mirjan04-09-2017

Prachtig uitzicht!

Een heerlijk huis hoog in de bergen met een schitterend uitzicht! We miste een zwembad, maar in overleg met de eigenaar hebben wij dit alsnog geregeld.. TOP!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam. Looymans21-08-2017

Bijzondere plek voor wie van rust, ruimte houdt!

Geweldig uitzicht, unieke plek. Netjes schoon en volledig ingericht appartement. Super vriendelijke ontvangst van de gastvrouw. Voor wie van rust, ruimte en zon houdt is dit echt een aanrader. We hebben 2 dagen een scooter gehuurd waarmee we het hele binnenland verkend hebben. Zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

5 tips over Vakantiehuis Casa Sirena

• Jaap, 24-06-2013

Je moet zeker een boottocht maken naar de Eolische eilanden en een bezoek brengen aan Vulcano, waarbij de hete gassen nog uit de vulkaan komen.

• Giuseppe Peppino Diana, 02-09-2012

De locatie is super om vanuit hier veel te gaan bekijken, wij zijn in Palermo,Trapani,Etna,Corleone,Nicosia geweest, en heel vaak op het strand. Neem op de Etna de complete tour want dan zie je ook alles. Museum Corleone een aanrader etc etc denk dat een ieder zelf wel zo zijn trips in gedachten heeft.

• Christine Ruttens, 17-08-2012

Huur een wagen vanop de luchthaven van Palermo!

0 vragen over Vakantiehuis Casa Sirena

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service)