Vakantiehuis Casa Sirena

Vakantiehuis Casa Sirena
9,5

5 tips over Vakantiehuis Casa Sirena

Nob, 7-6-2015
Ervaring met autorijden in de bergen is wel handig hiervoor: ontzie bij steile weggetjes de koppeling en laat de auto vooral toeren maken, blijf goed letten op andere weggebruikers, geef elkaar de ruimte. En pas op voor suggesties van je navigatie: sommige weggetjes zijn gewoon echt niet handig om te nemen! Dat geldt voor de lokatie van dit fijne huisje maar ook voor bezienswaardigheden in de omgeving.
Jaap, 24-6-2013
Je moet zeker een boottocht maken naar de Eolische eilanden en een bezoek brengen aan Vulcano, waarbij de hete gassen nog uit de vulkaan komen.
Giuseppe Peppino Diana, 2-9-2012

De locatie is super om vanuit hier veel te gaan bekijken, wij zijn in Palermo,Trapani,Etna,Corleone,Nicosia geweest, en heel vaak op het strand.

Neem op de Etna de complete tour want dan zie je ook alles. Museum Corleone een aanrader etc etc denk dat een ieder zelf wel zo zijn trips in gedachten heeft.

Christine Ruttens, 17-8-2012
Huur een wagen vanop de luchthaven van Palermo!
Kirsten Van Beek, 13-8-2012
Het is zeker aan te raden een auto te huren. Het beste doe je dit al bij het boeken van je vliegtuigticket, want de prijzen van autoverhuur in Cefalu zelf zijn enorm duur in hoogseizoen.