Vakantiehuis Casa Sirena *****

9,2

32 reviews over Vakantiehuis Casa Sirena in het Nederlands

Heerlijke plek

Kees Bakker, 4-10-2017

Fijn huis met alle voorzieningen, zonder opsmuk. Prachtig terras met zon en mooie overkapping (schaduwplek), fantastisch uitzicht. Op 500 meter hoogte, dus in de zomer zo'n 5 graden koeler! Fijne ontvangst door gastvrouw Anna. Houdt wel rekening met tochtje van ca 25 minuten vanaf Cefalu. Over goede, maar bochtige weg naar boven. Is ook de route naar prachtig achterland in de bergen (Madonie). Uitstekende routebeschrijving en tips voor stranden en mooie plekken. Begin september is heerlijke tijd. We maakten trips naar Agrigento, Piazza Armerina en Palermo. Flinke tochten, maar door prachtig land.

Geweldig

Ard-Jan Leusink, 4-9-2017

Super net en schoon huisje! Ontvangst was ondanks dat we veel te vroeg waren super! Mooie omgeving en heerlijk rust! Wel was het laatste stukje onverhard waardoor we met de bodem van de auto over de grond schuurden. Huisje lag hierdoor wel op een unieke locatie met geweldig uitzicht over de zee en savonds zonsondergang. Omgeving is ook supermooi, kortom een aanrader!

Prachtig uitzicht!

Theo en Mirjan, 4-9-2017

Een heerlijk huis hoog in de bergen met een schitterend uitzicht!

We miste een zwembad, maar in overleg met de eigenaar hebben wij dit alsnog geregeld.. TOP!

Bijzondere plek voor wie van rust, ruimte houdt!

Fam. Looymans, 21-8-2017

Geweldig uitzicht, unieke plek.

Netjes schoon en volledig ingericht appartement.

Super vriendelijke ontvangst van de gastvrouw.

Voor wie van rust, ruimte en zon houdt is dit echt een aanrader.

We hebben 2 dagen een scooter gehuurd waarmee we het hele binnenland verkend hebben. Zeer zeker de moeite waard.

Fantastisch huis met geweldig uitzicht over zee

Els en Roland, 19-7-2017

Heerlijk rustig gelegen, wél wat ver van de bewoonde wereld, maar dat bracht rust. Het was naast een goede uitvalbasis voor dagtrips ook prima om een hele dag bij het huis op de ligstoelen te vertoeven met een boek, drankje erbij, lekker windje, uitzicht over zee. De ijssalon annex koffiebar aan de weg beneden heeft goede klandizie aan ons gehad: overheerlijk ijs en prima koffie met zálige lekkernijen! Een goed uitgeruste bibliotheek met allerhande info over Sicilië bracht ons nog nieuwe ideeën.

Geweldig mooie plek

Minique, 18-9-2016

Casa Sirena is een plek waar je heerlijk tot rust kunt komen, met heel veel privacy. Omdat het wat hoger in de bergen ligt heb je vanaf het terras met buitenkeuken een geweldig uitzicht over zee. Savonds geniet je van een prachtige zonsondergang.

geweldig huis met een pracht van een uitzicht

Ellen, 21-8-2016

De ligging van het huis is bijzonder. Hoger in de heuvels, met heerlijk frisse avonden, een panorama over de Eolische eilanden. Elke avond en ochtend een verassend uitzicht. heerlijk huis, maar vooral de buitenkeuken, van alle gemakken voorzien een prachtig grote eettafel en heerlijke ligstoelen. Je bent in de zomer alleen binnen om te slapen!

Rust en fantastisch uitzicht op zee

Sip en Marthy, 23-5-2016

Casa Sirena is een leuk huis, voorzien van alle gemakken. Ideaal is de mooie buitenkeuken met aangrenzend terras. Daar is het echt genieten van het uitzicht over de zee, helemaal fantastisch is de zonsondergang.

Het was heerlijk om na een dagtocht terug te komen en te genieten van de rust.

Casa Sirena is een goede uitvalbasis om het eiland te verkennen.

Heerlijke plek

Jo en Irma, 16-10-2015

We hebben een geweldige week gehad! Het huis met open ( prima uitgeruste) keuken, het gezellige terras en het fantastische uitzicht. Het was elke weer een bijzondere ervaring om na een dagje weg terug te keren naar de heerlijke rust en gevoel van onthaasten. Met de goeie aanwijzingen van de Nederlandse eigenaren en info konden we de weg prima vinden. De tips die werden beschreven hadden we ook veel aan.De muggen waar we allebei gevoelig voor waren gingen we te lijf door ons in te smeren met pure citroen, geen last meer ! Op deze heerlijke plek kom ik zeker weer!

Geweldige plek!

Nob, 7-6-2015

Het is een heerlijk huisje met een geweldig uitzicht over de omgeving van Cefalu en zelfs de Eonische eilanden. Het huis is niet enorm groot of modern maar heeft wel precies het comfort wat je graag hebt: een fijne ruime nieuwe en schone badkamer, een geweldige ruime, schone en goed uitgeruste buitenkeuken, een ruime buitenplaats grenzend aan de keuken die overdekt is zodat je altijd lekker buiten kunt zitten om te genieten van dat geweldige uitzicht. Daarnaast een goed werkende WiFi en een goed bed in een fijne ruime slaapkamer!

Al met al een superfijne en bijzonder rustige en rustieke plek met veel privacy, van erg vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaars. Als wij ooit nog eens op Sicilië komen zullen we zeker weer proberen hier te logeren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Sirena in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Sirena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Sirena scoort een 9.17 uit 10 op basis van 32 reviews.