Géén boekingskosten

ItaliëSiciliëCefalu

8.3FantastischScore uit 60 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

61 Reviews over Calanica Resort

• 9Peter Schindler26-10-2014

Entspannung und Abschalten in Reinstform

Wenn man sehr schnell Entspannen und den Alltagsstress vergessen möchte, ist Calanica genau das Richtige. Tolle Lage, saubere Bungalows, Sonne, Strand und Meer. Das Abendessen ist hervorragend ( 4-Gänge) und wird serviert, Frühstück in Buffet Form hat eine sehr große Auswahl und ist ebenfalls toll..

• 7Silvia02-06-2014

Prachtige locatie met verbeter punten

Hele mooie locatie. Prachtige ligging, mooi verblijf met veel privacy. Wij vonden het een matige keuken dus na eenmaal daar gegeten te hebben ging onze voorkeur naar restaurants in cefalu waar je heerlijk kon eten. Ontbijt prima alles alles is aanwezig maar geen variatie in bv. vleeswaren en brood. Alleen witbrood aanwezig. Omgeving zwembad viel tegen. Zwembad vonden wij niet schoon, omgeving slecht onderhouden dus onze voorkeur ging naar het privestrand. Keurig ontvangst, zeer vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. WiFi bereik dramatisch. Keuken aanwezig maar zeer zeer beperkt keuken benodigdheden aanwezig dus neem eigen mes mee als je zelf fruit wilt bereiden oid.

• 9Ganna12-05-2014

Гарний краєвид

Готель вибирали, оскільки є басейн. Але басейн без підігріву, що в травні дуже розчаровує((( Будиночки маленькі, але затишні, є навіть маленька кухня з мийкою, плитою, мікрохвильовкою, посудом. Всі меблі в номері нові й сучасні. Готель знаходиться на крутому схилі. Пляж - велика галька, ходити неможливо, заходити в море теж важко. На мій погляд, дітям робити нічого. Сніданки одноманітні, лише омлет, помідори, чай, кава, йогурти, випічка. Мінялась лише випічка. Обідали в місті.

• 9Schindler Peter01-11-2013

Abschalten und nur die Sicht auf´s Meer und Sonne!

Wenn man abschalten und entspannen möchte, dann ist Calanica in Cefalu genau das Richtige!

• 9Mike28-09-2013

Gastvrij Sicilië

Zeer gastvrije Sicilianen die het hotel/resort/bungalows beheren en voorzien van goede service. De hutjes zijn gezellig klein maar comfortabel. De chef zorgt elke avond voor een zeer smaakvol diner (of lunch in de middag!). Als Nederlanders zijn de gratis fietsen bij ons ook zeer welkom geweest. Cefalu is het warmste stadje van Sicilië. Andere steden vanuit deze plaats goed te bezoeken met de auto.

• 8Postma13-07-2013

Polynesische hutjes met uitzicht op zee

Mooie huisjes met fantastisch uitzicht op de zee. Huisje is klein maar alles is aanwezig. Om het huisje heen een terras met stoelen en tafeltje. Veel privacy, wij hadden het laatste hoogste huisje. Vriendelijk personeel en restaurant is goed, elke dag keuze uit 3 gerechten en mogelijkheid van lunch of diner. Lopen naar Cefalu kan langs het strand en is ruim half uur lopen. Zwembad en tennisbanen aanwezig. Aanrader voor een weekje relaxen!

• 9K.28-05-2013

Geweldige locatie en zeer gastvrij!

Zeer gastvrije ontvangst, bagage wordt naar de bungalow gebracht. Bijna alle bungalows zijn afgelopen winter volledig gerenoveerd, zeer modern en goede afwerking. Bungalows worden dagelijks schoongemaakt. Bijna alle bungalows hebben fantastisch uitzicht. Wandeling naar Cefalu kan langs de autoweg maar ook langs een prachtige route langs het strand/boulevard waar een aantal leuke strandtenten zijn. Cefalu is zeer mooi met een overvloed aan goede en betaalbare restaurantjes velen met uitzicht op zee. Calanica kent wel wat hoogteverschil, een nadeel als je slecht ter been bent of met jonge kinderen gaat. Dineren in Calanica is redelijk maar wij gaven de voorkeur om naar Cefalu te lopen om te eten. (30 min. lopen / 5 min. auto).

• 5Van der Aa23-05-2013

dit nooit meer

Wij lagen in bungalow nr 34, een niet gerenoveerde bungalow, het contrast met de gerenoveerde bungalows kon niet groter zijn. Deze hebben een boxspring bed, een grote flatscreen tv dat je kon richten naar het zitplaatje of de slaapkamer. Een kitchenette met microgolfoven enz. Wij hadden dat dus allemaal niet !, wij hebben nochtans hetzelfde betaald als de andere gasten. Dus bij aankomst zeker naar een gerenoveerde bungalow vragen, vanaf nr 4 tot en met 20 zijn zeker gerenoveerd. De lange afstand met de vele trappen naar het restaurant of het strand of het zwembad maken dit hotel niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit ook niet geschikt, onder elke bungalow heb je een afgrond in de diepte.

• 8M.12-05-2013

Geweldig uitzicht!

Wij zijn met 2 kinderen een week in Calanica geweest. In de winter zijn op een enkele na, de bungalows van binnen gerenoveerd, echt heel mooi geworden. Het is klein van binnen, maar alles wat je nodig hebt zit erin ( wij hebben echter niet gekookt in de bungalow), je kunt bij Calanica goed eten maar wij zijn vaker uit eten geweest in het prachtige Cefalu of andere mooie plaatsen. Het uitzicht is echt super, iedere ochtend maak je de deur open en ziet een geweldig uitzicht. Je moet wel goed ter been zijn, want het zijn nogal wat trapjes of en af als je wat hoger zit. Er wordt wat geklaagd dat het niet kindvriendelijk zou zijn, maar onze kinderen vonden het super, zij hebben zich heel goed vermaakt aan het zwembad en het strandje met heel veel stenen.

• 9Jacqueline20-08-2012

Prachtig en het eten subliem

In augustus 2009 hebben wij hier een fantastische week beleefd. Het uitzicht van de bungalows zijn oogverblindend en gewoon niet vast te leggen op foto's. Wij vonden het eten ( keuezemenu's) erg smakelijk . Eenvoudig maar echt Italiaans. Relaxt sfeertje. Naar mijn mening meer dan 3 steren waard Wat mij bij is gebleven is dat als je gaat slapen je alleen maar het geluid van de golven hoort. Heerlijk!

Vakantiehuis Calanica Resort info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)