Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Bed and Breakfast Bohemien

We hebben een aantal aanbieders voor Bohemien voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Bohemien in het Nederlands

Zeer tevreden

Renate
22-4-2013

Budgetkamer geboekt voor relatief lage prijs (135 euro totaal, 2 personen 3 nachten). Al voor aankomst bericht van de staff, deze was al voor onze aankomst aanwezig bij het appartement. Uitstekende service met betrekking tot uitleg transport airport e.d.. Ik betwijfel of dit inderdaad het 'budget'apartement was, dat we hadden geboekt. Het overtrof onze verwachtingen. Ruim apartement (2 verdiepingen, keukentje, prima badkamer, groot 2-persoonsbed, wasmachine, handdoeken)

Weinig aanmerkingen: enige verbeterpunten die ik kan verzinnen zijn dat er in de 4 dagen geen schone handdoeken werden gebracht (maar wel wasmachine aanwezig) en dat wat informatie over de omgeving (misschien wat foldertjes ofzo) wel handig zou zijn.

Kortom: heel tevreden, zeker prijs/kwaliteit gezien.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service

• AdresVia Umberto I 15/c 90015(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bohemien in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bohemien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.