Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag11°5°

3 reviews over Hotel Belvedere Cefalu in het Nederlands

Goed hotel

Machteld Schoone
23-6-2015

Goed hoewel, uit de drukte. Met parkeerplaatsen. Kleine kamer zonder balkon, (goedkoopste voor 1 nacht) maar prachtig uitzicht. Heerlijk ontbijt (ook buiten te nuttigen) en zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in juni 2015

Fijn hotel

Linda
20-9-2014

Fijn hotel dat gerund wordt door jonge mensen (o.a. Claudio, Carlo, Sergio, en Serena) met een goed gevoel voor service. Mooi zwembad, fijne kamer met grote badkamer (maar hele kleine douche, ik ben 1.83m en kon niet bukken). Meer dan genoeg bergruimte. Dit hotel is niet voor de slecht ter been of die met een slechte conditie. Het ligt tegen een heuvel en vanaf de Via Rome is het een flinke klim omhoog, het is maar 450 meter maar toch. Het uitzicht daarentegen is weer prachtig.

Gereisd anders in september 2014

eenvoudig hotel

Nel
9-7-2012

Eenvoudig 3-sterren hotel dat op loopafstand van het Centrum van Cefalu ligt in een steegje. Omdat het iets uit het centrum ligt geen last van de herrie en hectiek van het centrum. Kamer is klein en aan een opknapbeurt. Kamers zijn gehorig, maar gelukkig rustige buren. Het ontijt is net voldoende; vers fruit ontbrak, geen echt italiaanse kaas of ham. Wat wel prettig was: Zwembad, airco in de lobby van het hotel. Airco in de kamer kon het maar net aan. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Prettige uitzondering t/.o.v. andere accommodaties op Sicilie. Personeel spreekt en verstaat Engels!

Gereisd met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere Cefalu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere Cefalu in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere Cefalu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.