Reviews over Castiglione di Sicilia

wij waren heel tevreden van onze reis .

freddy
    3-9-2018

Mooi land ,wij zijn in 3 verschillende hotels verbleven. ben je van plan om de Etna te bezoeken , dan is iets warm aantrekken aan te raden. Wij vinden de Italiaanse keuken fijne dan de Siciliaanse keuken maar ja dat is iets persoonlijk . Een puntje daar heb ik mij wel aan geergerd , de afval langs de autostrade .

Geweldige omgeving

Werner Nuijten
    17-7-2018

Heel mooi dorp gebouwd tegen de berg.

Een flinke klim te voet naar het kasteel maar daarom was de lunch extra lekker bij la dispensa dell'Etna

Het was een erg leuke vakantie met heerlijk eten!

Baukje
    6-3-2018

We verbleven in een residence en dat was prima! Met zwembad en vlakbij de zee! Heel leuk ontvangen bij de receptie! Ik was daar met m’n dochter en ze spreekt aardig Italiaans en dat maakte het bijzonder leuk!

Castiglione is een klein middeleeuws dorp

Herman Rensink
    13-12-2017

Castiglione heeft geen echt uitgaansleven daarvoor moet je naar Taormina of Catania, De omgeving is erg mooi met de etna op de achtergrond er is veel cultuur te zien.

Super

Ronald Huijben
    10-12-2017

Bij aankomst voel je je gelijk thuis. Hartelijk onhaalt. Zeker met kinderen een aanrader want die zijn de hele dag bezig. Ook de omgeving is leuk en je voelt je echt in Italië. Ook voor mensen die van fietsen houden is hier veel te doen. Tevens niet al te ver van Naxos en Taormina waar men naar het stand. Wij gaan zeker weer terug voor de gezelligheid, de sfeer en het eten.