Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

Reviews over Castiglione di Sicilia

een stukje paradijs onder de rook van de Etna

Frans & Astrid,
    30-11-2018

perfecte locatie voor een fantastisch verblijf, met gezin of met vrienden.

dit familiebedrijf bezorgt je een onvergetelijke vakantie .

geweldige omgeving, mooie producten heerlijk eten top wijnen........

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Boven verwachting!

fam. van Logtenstein,
    11-10-2018

Heerlijk rustig gelegen huisjes met prachtig uitzicht en goede bedden. Het was schoon, de gastvrouw gaf een warm ontvangst, de siciliaanse diners zijn op en genieten. Het zwembad is ruim en schoon en er is voldoende plaats voor de gasten om in zon en/of schaduw te liggen. Speelgoed voor kinderen is aanwezig, dus dat hoeft niet mee in je koffer. Dit is een hele goede uitvalsbasis om met een auto de omgeving te leren kennen. Je begeeft je in een authentieke omgeving, niet te toeristisch, maar veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldig

Hans,
    9-10-2018

Prachtig landgoed, prachtige ligging, mooi uitzicht op de Etna en het dorp.

Gereisd met partner in september 2018

Romantisch en luxe verblijf tussen de wijngaarden

Anouk en Ralph,
    7-10-2018

Echt hele mooie huisjes met mooi uitzicht over de vallei. Zeer vriendelijke gastvrouwen- en heer. De Siciliaanse eetavond is een aanrader, heerlijk gegeten en gezellig. Vanuit deze locatie kun je makkelijk tripjes plannen naar de Etna en Taormina en andere mooie sights. Daarna kun je heerlijk bijkomen aan het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Inge,
    7-10-2018

Wij hebben onze vakantie van 5 september - 19 september 2018, op Tenuta Madonnina doorgebracht, samen met onze dochter, schoonzoon en kleinzoon van anderhalf jaar. Wij werden allerhartelijkst ontvangen toen wij arriveerden met een kopje kofiie/thee. Tijdens het nuttigen van de koffie/thee, kregen wij alle benodigde informatie over het landgoed en de omgeving

Wat een mooie, complete en schone woningen met een prachtig uitzicht!

Als je van kleinschaligheid en rust houdt, dan ben je hier op de juiste plek.

Als je een uitstapje wilt maken, ben je wel even onderweg omdat de accommodatie zich in het binnenland bevindt.

We hebben genoten van het mooie, schone zwembad en onze kleinzoon vermaakte zich met het aanwezige speelgoed in het water. Dat hoef je niet zelf mee te nemen.

Wij hebben verschillende keren de culinaire avonden bezocht. Wat was dat een feestje. Heerlijke gerechten, elke keer weer!

Dit vakantieadres is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018