Bed and Breakfast Santa Caterina

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°18°
Bed and Breakfast Santa Caterina

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Caterina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Santa Caterina in het Nederlands

Leuke plek in authentiek dorpje

René
21-6-2013

Gastvrije eigenaar. Meerdere kamers met houten wanden en vloeren, daardoor wel gehorig. Goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden (kloof, rondtour langs Etna of Taormina). Ligt in nauw straatje. Eten in het centrum van dorp (Sine Tempore) erg lekker.

prima voor een nacht

Marloes Witjes
7-8-2009

Wij hebben dit hotel voor 1 nacht geboekt om de etna te bezoeken, daar was het prima voor. Ik had het geboekt omdat het tussen de etna en taormina in zou liggen. Beide bestemmingen kosten je nog 45 minuten in de auto door de bergen. 's avonds zou ik het niet meer graag rijden, dus dat was een tegenvaller. Toen we het dorpje gevonden hadden (tomtom!) stonden er al duidelijke borden naar deze B&B, heel fijn! Aangekomen schrokken we wel van het paadje (vies!) maar de B&B ziet er prima uit. Ze spraken weinig engels en toen we om 22.00 uur naar de bar wilden was die gesloten. Ik vond het ontbijt echt vies (stond 's avonds al klaar), maar mijn reisgenoten vonden het wel prima. De kamer was wel echt prima, groot en onverwachts met airco (en dat voor 20 euro p.p.!). Er was ook geen internet in de openbare ruimtes zoals bij bookings staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Santa Caterina in Castiglione di Sicilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Santa Caterina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.