Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

Reviews over Castiglione di Sicilia

een stukje paradijs onder de rook van de Etna

Frans & Astrid,
    30-11-2018

perfecte locatie voor een fantastisch verblijf, met gezin of met vrienden.

dit familiebedrijf bezorgt je een onvergetelijke vakantie .

geweldige omgeving, mooie producten heerlijk eten top wijnen........

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Zeer gastvrij en typisch Siciliaans verblijf

timoty gerrits,
    10-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad bij Davide. S’ochtends konden we ontbijten met het fruit uit ‘onze’ tuin; druiven, bramen, perzikken, vijgen. Overdag konden we heerlijk toeven bij het zwembad en als we zin hadden maakte Davide een anti pasti of salade voor ons. S’avonds sloten we graag aan voor het diner gekookt door mama. Lekkere traditionele italiaanse gerechten met uiteraard wijn uit eigen wijngaard. We kunnen het verblijf zeker aanraden!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch verblijf met uitzicht op de Etna

René Verbiest,
    15-8-2018

Rustig gelegen mooie accommodatie met een enorm mooi uitzicht op de Etna. Goede uitval basis voor uitstapjes en een beklimming van de noord kant van de Etna. De zuid kant is enorm druk de noord kant is erg rustig en mooier.

Het ontbijt is lekker en het diner is uitgebreid en heel lekker. Echte Siciliaanse keuken voor een heel schappelijke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk rustig, ontspannen , een echte aanrader !

Werner Nuijten,
    12-7-2018

Heerlijk ontbijt, en ook het 3 gangen diner is een aanrader. We hebben 4 keer "thuis" gegeten en een aantal keren elders, maar vonden het diner van Mama Maria het beste !

De sfeer is huiselijk, het uitzicht en de omgeving Idyllisch. Het bed was goed, de accommodatie straalt rust uit. Vanuit deze locatie kan je diverse plaatsen en natuurlijk ook de Etna bezoeken, de jeepsafari was een echt hoogtepunt met een goede gids. We hebben een aantal plaatsen bezocht aan de oostkust en ook het binnenland, maar vonden deze omgeving het fijnste van het eiland. De rust, de groene en bergachtige omgeving, het familiaire thuisgevoel maakten onze vakantie compleet. Ook de wijnen die ze zelf maken is erg lekker. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Gastvrijheid in een prachtige omgeving

Hannie,
    15-5-2018

De tenuta ligt op een prachtige plek onder aan de Etna en vlakbij het mooie dorp Castiglione, maar vooral de gastvrijheid en gezelligheid van de familie di Bella maakt het verblijf hier tot een echte ontspannen vakantie. Je kunt aanschuiven voor een lekker ontbijtje in de zon op het terras, maar ook het diner 's avonds, met een lekker glaasje van hun eigen wijn, is de moeite waard. Een plek om met veel plezier aan terug te denken en om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2018