• Type accommodatie

Reviews over Castiglione di Sicilia

Geweldige omgeving

Werner Nuijten
    17-7-2018

Heel mooi dorp gebouwd tegen de berg.

Een flinke klim te voet naar het kasteel maar daarom was de lunch extra lekker bij la dispensa dell'Etna

Het was een erg leuke vakantie met heerlijk eten!

Baukje
    6-3-2018

We verbleven in een residence en dat was prima! Met zwembad en vlakbij de zee! Heel leuk ontvangen bij de receptie! Ik was daar met m’n dochter en ze spreekt aardig Italiaans en dat maakte het bijzonder leuk!

Castiglione is een klein middeleeuws dorp

Herman Rensink
    13-12-2017

Castiglione heeft geen echt uitgaansleven daarvoor moet je naar Taormina of Catania, De omgeving is erg mooi met de etna op de achtergrond er is veel cultuur te zien.

Super

Ronald Huijben
    10-12-2017

Bij aankomst voel je je gelijk thuis. Hartelijk onhaalt. Zeker met kinderen een aanrader want die zijn de hele dag bezig. Ook de omgeving is leuk en je voelt je echt in Italië. Ook voor mensen die van fietsen houden is hier veel te doen. Tevens niet al te ver van Naxos en Taormina waar men naar het stand. Wij gaan zeker weer terug voor de gezelligheid, de sfeer en het eten.

Zeer mooi oud dorp met gezellige eet gelegenheden.

Marie.Jose Janssen
    5-8-2017

Mooi autentiek dorp met veel middeleeuwse kerken en kasteel.Ook goede eet gelegenheden in het dorp en een mooi dorps park waar je s,avonds gezellig kunt zitten.

Castiglione di Sicilia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 33 reviews