Reviews over Castiglione di Sicilia

Kan veel beter !

Karin ,
    1-5-2011

Ik had hogere verwachtingen van dit Hotel , de ligging is prima aan de voet van de Etna bij de golfbaan . Het eten viel tegen , niet erg afwisselend ,het ontbijt was niet goed , harde broodjes en oud fruit op de schaal . Voor het binnen zwembad moet je betalen 24 euro p.p.daar zit dan wel de sauna bij in . Het meeste personeel was wel vriendelijk .We troffen het niet met het weer wat jammer was omdat je anders toch meer buiten kan zijn .De kamer was prima , we hadden 2 verdiepingen.

zou zoveel beter kunnen !

Karin,
    1-5-2011

De ligging is prima , aan de voet van de Etna , kamer was mooi en ruim , het zwembad binnen is niet groot en je moet betalen om erin te kunnen p.p.24 euro , daar is dan wel de sauna bij inbegrepen . Ontbijt was niet zo goed , erg hard brood en een fruitschaal met veel oud fruit erop , niet erg aantrekkelijk om daarvan te pakken .Het diner liet het ook weleens afweten , erge grote lichte eetzaal en aangezien het niet zo druk was leek het nog groter .Veel eten maar niet erg afwisselend .Het meeste personeel vooral de dame van de bar waren heel vriendelijk, Ik had hogere verwachtingen van dit Hotel .

mooi hotel in echt italiaans dorp

dick van der sluis,
    15-10-2009

hier zijn de mensen nog heel vriendelijk ook al spreek je geen woord met ze want ze kennen alleen italiaans Toch is de omgeving heel mooi en voor een voorjaarsvakantie ideaal.