Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

Reviews over Castiglione di Sicilia

Fantastisch verblijf met uitzicht op de Etna

René Verbiest,
    15-8-2018

Rustig gelegen mooie accommodatie met een enorm mooi uitzicht op de Etna. Goede uitval basis voor uitstapjes en een beklimming van de noord kant van de Etna. De zuid kant is enorm druk de noord kant is erg rustig en mooier.

Het ontbijt is lekker en het diner is uitgebreid en heel lekker. Echte Siciliaanse keuken voor een heel schappelijke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch uitzicht op de Etna

iIds,
    1-8-2017

Heerlijk vertoeven on de natuur en geweldig eten verzorgd door Francesco's familie.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooie, rustige locatie, fantastisch zicht op Etna

Danny,
    9-7-2017

Gelegen aan de noordzijde van de Etna. Ideaal om deze (rustigere) noordzijde te bezoeken/beklimmen.

Verblijf ligt in de natuur, heeft mooi zwembad en tuin. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig uitzicht

Monique L,
    20-5-2017

Prachtig uitzicht op de Etna. Kamers zijn sober en klein. Zwembad erg groot en nieuw, maar schoon. Eten is goed. Mooie omgeving. Vanaf de openbare weg tot aan de accommodatie is over een goed aangelegde vlakke weg. Zelf naar de noordzijde van de Etna rijden is goed te doen. Vanaf waar je niet verder kunt, kun je met een 4x4 jeep naar boven en als je wilt, het laatste stuk lopen. Hier is het in augustus erg koud, dus dik aankleden en goede (berg)schoenen die vies mogen worden. Een hele belevenis, dus zeker doen! Uitstapjes goed te doen met de auto. Wel druk overal,in augustus. Siracuse is best ver weg.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke plek, goede gastheer, lekker eten

Kees Hammink,
    2-3-2017

San Marco is prettig, relaxed en de maaltijden zijn een culinair feest voor een bescheiden prijs.

Gereisd met partner in februari 2017