Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria

Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria
8,7

9 tips over Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria

Marina Del Gatto, 19-7-2015
De DAM wijn kun je in Sicilia alvast voorproeven en in Nederland gewoon bestellen zodat je niet dit mee hoeft te slepen in je koffer.
Henk, 28-6-2015
Geef duidelijk je wensen aan dan kan het aanbod er het best op worden afgestemd!
Erik, 22-5-2015
Bezoek Savoca voor een beetje cultuur en de vergezichten. Wil je winkelen, ga naar Taormina, een geweldige plek boven op een rotspartij. Wil je niet reizen, blijf dan gerust in de buurt van Castiglione. Genoeg te genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria voor je op een rij gezet:

J.van den Bos, 17-11-2014

Je moet van auto rijden houden want als je iets van het eiland wilt zien moet je veel rijden. En de Italianen zorgen er wel voor dat auto rijden geen pretje is,soms levens gevaarlijk

Ook ligt het hele eiland vol met afval, dit geeft geen goede indruk.

Kumari Bruine, 24-9-2014
De familie Di Bella helpt u graag op weg, vraag gerust naar de highlights!
Bas van Klaveren, 24-9-2014
De familie beschikt over diverse accommodaties, voor ieder wat wils. Van dichtbij het zwembad tot 'in the middle of nowhere'. Kies wat 't beste bij je past!

everaerd steven, 1-7-2014

tenuta antica cavalleria, heeft in de omgeving heel veel te bieden! je kan er wandelen, fietsen. Een bezoek aan de Etna met jeep safari, en tal van heerlijke echte siciliaanse dorpjes in de buurt . Een bezoek aan gole dell'alcantara zeker niet te missen! verderop een half uurtje rijden bevinden zich de prachtige stranden van Taormina, en Giardini Naxos.

alles bij alles EEN ECHTE AANRADER!!!

Saskia, 27-4-2014
Taormina, cefalu, eolische eilanden, natuurlijk de Etna,, sirracusa, Gole Aalcantara, het is allemaal aan te rijden.
Jeannette Anker-Wiering, 17-8-2012
Tip: ga eten in Castiglione di Sicilia bij Ristorante Sine Tempore, geniet van het lekkere eten en het uitzicht: auto's die door de hele smalle straatjes crossen (en daar niet altijd onbeschadigd uitkomen).