Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

70 reviews over Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria in het Nederlands

een stukje paradijs onder de rook van de Etna

Frans & Astrid,
30-11-2018

perfecte locatie voor een fantastisch verblijf, met gezin of met vrienden. dit familiebedrijf bezorgt je een onvergetelijke vakantie . geweldige omgeving, mooie producten heerlijk eten top wijnen........

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer gastvrij en typisch Siciliaans verblijf

timoty gerrits,
10-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad bij Davide. S’ochtends konden we ontbijten met het fruit uit ‘onze’ tuin; druiven, bramen, perzikken, vijgen. Overdag konden we heerlijk toeven bij het zwembad en als we zin hadden maakte Davide een anti pasti of salade voor ons. S’avonds sloten we graag aan voor het diner gekookt door mama. Lekkere traditionele italiaanse gerechten met uiteraard wijn uit eigen wijngaard. We kunnen het verblijf zeker aanraden!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk rustig, ontspannen , een echte aanrader !

Werner Nuijten,
12-7-2018

Heerlijk ontbijt, en ook het 3 gangen diner is een aanrader. We hebben 4 keer "thuis" gegeten en een aantal keren elders, maar vonden het diner van Mama Maria het beste ! De sfeer is huiselijk, het uitzicht en de omgeving Idyllisch. Het bed was goed, de accommodatie straalt rust uit. Vanuit deze locatie kan je diverse plaatsen en natuurlijk ook de Etna bezoeken, de jeepsafari was een echt hoogtepunt met een goede gids. We hebben een aantal plaatsen bezocht aan de oostkust en ook het binnenland, maar vonden deze omgeving het fijnste van het eiland. De rust, de groene en bergachtige omgeving, het familiaire thuisgevoel maakten onze vakantie compleet. Ook de wijnen die ze zelf maken is erg lekker. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Vacanceselect

Gastvrijheid in een prachtige omgeving

Hannie,
15-5-2018

De tenuta ligt op een prachtige plek onder aan de Etna en vlakbij het mooie dorp Castiglione, maar vooral de gastvrijheid en gezelligheid van de familie di Bella maakt het verblijf hier tot een echte ontspannen vakantie. Je kunt aanschuiven voor een lekker ontbijtje in de zon op het terras, maar ook het diner 's avonds, met een lekker glaasje van hun eigen wijn, is de moeite waard. Een plek om met veel plezier aan terug te denken en om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk relaxed en ongedwongen en heerlijk huis.

F.Brugman,
18-12-2017

Heel leuk om, wanneer je daar zin in hebt, gezamenlijk te eten en te genieten van de heerlijke wijn van eigen wijngaard. Heerlijk zwembad, leuke dorpjes in de buurt en natuurlijk dicht bij de Etna. Een tour met de Jeep moet je niet overslaan, wat een ervaring denk er nog vaak aan terug wanneer ik naar het stukje lava op mijn bureau kijk. De woningen zijn erg goed gesitueerd waardoor er geen overlast is van mede vakantiegangers. Heerlijk terras bij de woning. Eigenaren erg gastvrij en attent. Je voelt je direct erg thuis. Wat ik iets minder vond was de vliegreis die wij zelf hebben geboekt met tussenlanding op Milaan. Maar geloof dat je ook rechtstreeks kunt. Heerlijk eiland, wij komen zeker terug bij de familie Di Bella!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer gastvrije familie, die precies op ons gezin aansloot en ook nog eens super leuke overige gasten waardoor het 1 grote familie werd sávonds aan de familie tafle met top eten van Di Mama. Daarnaast is Sicilie een aanrader, plek ligt mooi centraal om dagtochten te ondernemen om eiland te leren kennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goed verzorgd en zeer gastvrij

Joris,
18-12-2017

Mooie, landelijke omgeving. Stijlvol landgoed dat de authentieke sfeer van het oude Sicilië bewaart. Zeer vriendelijke en gezellige eigenaren en personeel. Bijzondere tochten en sfeervolle avonden worden verzorgd!

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een beleving, wat een rust

Ari Bijkerk,
13-12-2017

Diner, ontbijt was super en enthousiasme van de eigenaren is heel erg bijzonder

Gereisd met vrienden in maart 2017

Top accomodatie,lokatie,wijngaard en olijven

Herman Rensink,
13-12-2017

Alles is goed, lieve mensen goed eten mooie wijnen en olijfolie, alles van eigen productie. mooie kamers met goede bedden en dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Gereisd zakelijk in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gelegen en fantastisch eten.

Frans,
12-12-2017

Complete rust en heerlijk eten zoals het hoort op Sicilie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria in Castiglione di Sicilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Tenuta Antica Cavalleria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.