Reviews over Castiglione di Sicilia

Het was een erg leuke vakantie met heerlijk eten!

Baukje, 6-3-2018
    We verbleven in een residence en dat was prima! Met zwembad en vlakbij de zee! Heel leuk ontvangen bij de receptie! Ik was daar met m’n dochter en ze spreekt aardig Italiaans en dat maakte het bijzonder leuk!

Castiglione is een klein middeleeuws dorp

Herman Rensink, 13-12-2017
    Castiglione heeft geen echt uitgaansleven daarvoor moet je naar Taormina of Catania, De omgeving is erg mooi met de etna op de achtergrond er is veel cultuur te zien.

Super

Ronald Huijben, 10-12-2017
    Bij aankomst voel je je gelijk thuis. Hartelijk onhaalt. Zeker met kinderen een aanrader want die zijn de hele dag bezig. Ook de omgeving is leuk en je voelt je echt in Italië. Ook voor mensen die van fietsen houden is hier veel te doen. Tevens niet al te ver van Naxos en Taormina waar men naar het stand. Wij gaan zeker weer terug voor de gezelligheid, de sfeer en het eten.

Zeer mooi oud dorp met gezellige eet gelegenheden.

Marie.Jose Janssen, 5-8-2017
    Mooi autentiek dorp met veel middeleeuwse kerken en kasteel.Ook goede eet gelegenheden in het dorp en een mooi dorps park waar je s,avonds gezellig kunt zitten.

Aantrekkelijk genoeg om terug te keren.

Elly Smelik, 31-5-2017
    Beperkte mogelijkheden om met kinderen te gaan. Erg afgelegen.....maar voor mdnsen zknder kinderen ideaal.
Castiglione di Sicilia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 32 reviews