Appartement Agriturismo Castelluzzo

AppartementWeer vandaag27°20°
Appartement Agriturismo Castelluzzo

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Castelluzzo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Agriturismo Castelluzzo in het Nederlands

Perfecte ligging en heerlijk relaxed

D. Dekker
1-11-2012

Na het drukke Palermo hebben we een aantal dagen doorgebracht in Agriturismo Castelluzzo. De eigenaar, Maurizio, is een hele aardige kerel die je alle informatie kan geven over de omgeving. de meeste kamers liggen rond een binnenplaats.. Sommige kamers hebben een keukentje (erg handig omdat er geen ontbijt is inbegrepen bij de prijs). Onze kamer was ruim met koelkast, een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, een goede badkamer met douchecabine. Buiten was een tafeltje met 2 stoelen zodat we iedere ochtend buiten konden ontbijten.Er is een bakker in Castelluzzo, maar voor de (redelijk grote) supermarkt moet je wel 7 km rijden. Een auto is dus noodzakelijk.

Je hebt gratis wifi op de binnenplaats van de Agriturismo.

Maurizio is een olijvenboer. Hij had een heleboel kleine poesjes rondlopen op het terrein terwijl wij er waren. Heel gezellig als je van katten houdt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Castelluzzo in Castelluzzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Castelluzzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Castelluzzo scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.