ItaliëSiciliëCastelluzzoAppartementen CastelluzzoAppartement Agriturismo Castelluzzo

Appartement Agriturismo Castelluzzo

ItaliëSiciliëCastelluzzo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Castelluzzo voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

1 Reviews over Agriturismo Castelluzzo

• 10D. Dekker01-11-2012

Perfecte ligging en heerlijk relaxed

Na het drukke Palermo hebben we een aantal dagen doorgebracht in Agriturismo Castelluzzo. De eigenaar, Maurizio, is een hele aardige kerel die je alle informatie kan geven over de omgeving. de meeste kamers liggen rond een binnenplaats.. Sommige kamers hebben een keukentje (erg handig omdat er geen ontbijt is inbegrepen bij de prijs). Onze kamer was ruim met koelkast, een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, een goede badkamer met douchecabine. Buiten was een tafeltje met 2 stoelen zodat we iedere ochtend buiten konden ontbijten.Er is een bakker in Castelluzzo, maar voor de (redelijk grote) supermarkt moet je wel 7 km rijden. Een auto is dus noodzakelijk. Je hebt gratis wifi op de binnenplaats van de Agriturismo. Maurizio is een olijvenboer. Hij had een heleboel kleine poesjes rondlopen op het terrein terwijl wij er waren. Heel gezellig als je van katten houdt!

Appartement Agriturismo Castelluzzo info

Facilities