Hotel Residence Guidaloca

HotelWeer vandaag28°20°
Hotel Residence Guidaloca
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Guidaloca voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Residence Guidaloca in het Nederlands

mai piu

cristina
23-8-2010

mai piu cordialita zero,pulizia zero,non aria condizionata,servizi sporchi e male odoranti,scarafaggi ,case poco arieggiate,educazione assente,disponibilita nulla,tazze sporche e conservate,non tv o meglio c'e ma non funziona,no piano cottura semplice fornello con bombola a gas ,no acqua calda ,tubazioni rumorose,publicità ingannevole sul sito,manca sapone spugne ,sale,zucchero,caffe,frigorifero piccolo con rugine e rumoroso,struttura pessima,non lo consiglio!!!!fa schifo.

mai piu!!!

cristina
23-8-2010

struttura penosa,cattivo odore,cordialita' zero!maleducazione elevata!disponibilita nulla.frigorifero con ruggine piccolo e rumoroso,no aria condizionata ,ventilatore rumoroso e vecchio,acqua calda nulla,mancanza di pulizia,manca sapone ,scarafaggi,tazze del latte sporche e conservate,no piano cottura ma semplice fornello con bombola a gas,manca accendino x fornelli,manca caffe manca zucchero e sale,posate no riposate ma gettate dentro uno sportello della cucina .non c'e la tv o meglio c'e ma non funziona,non vista sul mare. tubazione bagno rumorosa e sporca !!!!fa schifo!120 euro mai piu!!!!

Hotell Residence Guidaloca var ett trevligt och lungt ställe med mycket bra service. Hotellrummen är fina och välstädade.

Nära till fin strand med klart vatten. Om man ska handla mat är det mellan 1-2 km

till bra affär. För att komma till hotellet från Trapani flygplats är hyrbil att föredra i annat fall ring till hotellet och de hämtar. Ta ej taxi, vilket kostar mycket mer.

Een aanrader!

Miranda de Wilde
14-6-2010

Wij hebben de accomodatie Guidaloca als zeer prettig, rustig en vriendelijk ervaren! Familie is erg gastvrij. Toen wij de 1e avond laat aankwamen was het geen enkele moeite om ons te voorzien van een overheerlijke pasta en een fles wijn. Het ontbijt was erg goed voor Italiaanse begrippen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

mooie stek

Andrea
2-6-2010

Mooie stek, maar een auto is echt nodig. Er zit geen zwembad bij, de zee is een stuk lopen maar helling op als je terug gaat, er is geen restaurant bij de residence waardoor je de auto moet pakken naar of een restaurant of naar de supermarkt. Bedden super slecht (huis nummer 11 hadden wij, niet boeken!!). Wij zijn er 2 dagen eerder dan gepland vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Guidaloca in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Guidaloca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Guidaloca scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.