Hotel Residence Guidaloca

HotelKleine hotelsWeer vandaag21°17°
Hotel Residence Guidaloca
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Guidaloca voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Residence Guidaloca in het Nederlands

Een aanrader!

Miranda de Wilde, 14-6-2010

Wij hebben de accomodatie Guidaloca als zeer prettig, rustig en vriendelijk ervaren! Familie is erg gastvrij. Toen wij de 1e avond laat aankwamen was het geen enkele moeite om ons te voorzien van een overheerlijke pasta en een fles wijn. Het ontbijt was erg goed voor Italiaanse begrippen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

mooie stek

Andrea, 2-6-2010

Mooie stek, maar een auto is echt nodig. Er zit geen zwembad bij, de zee is een stuk lopen maar helling op als je terug gaat, er is geen restaurant bij de residence waardoor je de auto moet pakken naar of een restaurant of naar de supermarkt. Bedden super slecht (huis nummer 11 hadden wij, niet boeken!!). Wij zijn er 2 dagen eerder dan gepland vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Guidaloca in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Guidaloca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Guidaloca scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.