Hotel Residence Guidaloca

ItaliëSiciliëCastellammare del Golfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residence Guidaloca voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 5 reviews

5.2MatigScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Residence Guidaloca

• 1cristina23-08-2010

mai piu

mai piu cordialita zero,pulizia zero,non aria condizionata,servizi sporchi e male odoranti,scarafaggi ,case poco arieggiate,educazione assente,disponibilita nulla,tazze sporche e conservate,non tv o meglio c'e ma non funziona,no piano cottura semplice fornello con bombola a gas ,no acqua calda ,tubazioni rumorose,publicità ingannevole sul sito,manca sapone spugne ,sale,zucchero,caffe,frigorifero piccolo con rugine e rumoroso,struttura pessima,non lo consiglio!!!!fa schifo.

• 1cristina23-08-2010

mai piu!!!

struttura penosa,cattivo odore,cordialita' zero!maleducazione elevata!disponibilita nulla.frigorifero con ruggine piccolo e rumoroso,no aria condizionata ,ventilatore rumoroso e vecchio,acqua calda nulla,mancanza di pulizia,manca sapone ,scarafaggi,tazze del latte sporche e conservate,no piano cottura ma semplice fornello con bombola a gas,manca accendino x fornelli,manca caffe manca zucchero e sale,posate no riposate ma gettate dentro uno sportello della cucina .non c'e la tv o meglio c'e ma non funziona,non vista sul mare. tubazione bagno rumorosa e sporca !!!!fa schifo!120 euro mai piu!!!!

• 8Lonna23-07-2010

Trevligt och lungt ställe med bra service

Hotell Residence Guidaloca var ett trevligt och lungt ställe med mycket bra service. Hotellrummen är fina och välstädade. Nära till fin strand med klart vatten. Om man ska handla mat är det mellan 1-2 km till bra affär. För att komma till hotellet från Trapani flygplats är hyrbil att föredra i annat fall ring till hotellet och de hämtar. Ta ej taxi, vilket kostar mycket mer.

• 9Miranda de Wilde14-06-2010

Een aanrader!

Wij hebben de accomodatie Guidaloca als zeer prettig, rustig en vriendelijk ervaren! Familie is erg gastvrij. Toen wij de 1e avond laat aankwamen was het geen enkele moeite om ons te voorzien van een overheerlijke pasta en een fles wijn. Het ontbijt was erg goed voor Italiaanse begrippen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• 7Andrea02-06-2010

mooie stek

Mooie stek, maar een auto is echt nodig. Er zit geen zwembad bij, de zee is een stuk lopen maar helling op als je terug gaat, er is geen restaurant bij de residence waardoor je de auto moet pakken naar of een restaurant of naar de supermarkt. Bedden super slecht (huis nummer 11 hadden wij, niet boeken!!). Wij zijn er 2 dagen eerder dan gepland vertrokken.

Hotel Residence Guidaloca info

Veilig betalen met