Hotel La Piazzetta

Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
Hotel La Piazzetta

We hebben een aantal aanbieders voor La Piazzetta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Piazzetta in het Nederlands

centraal gelegen

annieleen
18-5-2009

Hotel heeft mooi dakterras met uitzicht op zee. ontbijt zeer karig. zeer vriendelijk personeel die alles voor je uit willen zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Piazzetta in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Piazzetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.