Appartement La Chiusa

AppartementWeer vandaag29°23°
Appartement La Chiusa

We hebben een aantal aanbieders voor La Chiusa voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Chiusa

ottimi appartamenti per le vacanze

carlo
16-1-2010

Gli appartamenti hanno ottime rifiniture e sono ben curati, non manca veramente nulla; da provare !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Chiusa in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Chiusa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Chiusa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.