Hotel Cala Marina

7,3

4 reviews over Hotel Cala Marina in het Nederlands

Fantastisch hotel.

Lia, 29-3-2011

Erg leuk hotel met buitengewoon vriendelijk personeel. We zijn er vorig jaar geweest maar zijn dit jaar terug geweest. Geweldig.

klein en vriendelijk

peter, 18-9-2008

Leuk, net en klein hotel gelegen aan 't begin van de stad aan de haven met een klein strandje alleen geschikt om te zonnen. Uitgebreid ontbijt en gunstige prijs.

duur bed and breakfast

alphons ranner, 6-9-2008

De prijs van 105 euro per nacht was erg hoog voor een eenvoudige kamer met zicht op de haven.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Marina voor je op een rij gezet:

Leuk klein hotel direct aan een strandje

Jeanette en Herman, 29-4-2008

Leuk klein hotel direct aan een strandje. We hadden een kamer met zeezicht en balkon en konden de hele boulevard en het tegen de helling opgebouwde stadje overkijken. We waren hier eind april voor een nacht tijdens onze rondreis door Sicilie.

Kamers aan de kleine kant. Goed ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Marina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Marina in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Marina scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.