Bed & Breakfast Agriturismo Bergi

ItaliëSiciliëCastelbuono

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Agriturismo Bergi voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Agriturismo Bergi

• 7Anita19-10-2016

Prachtige omgeving

B&B in een prachtige omgeving, heerlijk eten van eigen tuin. Kamers vochtig en oudbollig. Veel gebruik gemaakt van kleedjes en kunstbloemen. Vooral dat laatste is jammer voor een accommodatie midden in de natuur. Wel veel Italiaanse feestjes waardoor je aan het zwembad als een soort bezienswaardigheid wordt gezien. De Italiaanse gasten maken een wandeling door de prachtig aangelegde tuin en lopen hierdoor langs het zwembad met gasten.

• 7JMM.vanden.berg08-07-2015

Goede agriturismo, mooi gelegen.

Vriendelijk personeel. Goede ruime kamers met airco. Prachtig gelegen. Een leuk zwembad met ligstoelen. Vraag wel van tevoren of er tijdens je verblijf een feest/ bruiloft wordt gegeven, het restaurant is dan niet open en wij konden niet rustig aan het zwembad zitten, want rond een uur of drie begonnen ze alles op te bouwen, tafels, stoelen etc. Best wel veel herrie. Ontbijt is voldoende.

• 9Patricia15-06-2014

prachtige agriturismo in mooie rustige omgeving

Mooie grote en verzorgde kamers met uitzicht op de olijfgaarden. zeer goed en gevarieerd ontbijt, avondeten mogelijk en zeer lekker. gelegen op een helling met mooi zicht over heel de agriturismo waar je gerust mag rondwandelen. kinderboerderij, verkoop van eigen produkten zoals honing en confituur in vele soorten. zwembad. vriendelijk onthaal. goed gelegen voor bezoeken aan Céfalu en het natuurpark Monte Madonie.

• 9Laura28-01-2013

Heerlijke vakantie in het groen

Afgelopen September hebben wij een rondreis over Sicilië gedaan en dit was toch echt een van onze favoriete hotels. Midden tussen de groene heuvels en olijfboomgaarden. Het hotel heeft een gezellig barretje en een goed restaurant met een traditionele italiaanse keuken, het personeel dat er werk is erg vriendelijk en wij hebben absoluut niets gemerkt van een eventueel slecht managent. Verder heeft het hotel een fijn zwembad en wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel.

• 0Maaike12303-02-2012

Echt authentiek Italiaans!

We kwamen 's avonds laat aan en in het donker best lastig te vinden, maar de gastvrije ontvangst maakte alles goed. Verwacht niet teveel luxe maar een echt authentiek Siciliaans hotel met idem service. De omgeving is echt prachtig en heerlijk rustig. Elke dag zijn we wel ergens anders naartoe gereden, er is genoeg te zien in de buurt. Het ontbijt is inderdaad wat karig, maar in italië ben ik niet anders gewend. Als je echt Sicilië wil zien en niet alleen op strand wil liggen is zeker een aanrader!

• 4P.Keulemans19-09-2011

nooit meer!!!!!

Ligging Top lokatie: maar helaas en slecht management. nooit gehoord van klantvriendelijkheid misschien door de onvoldoende kennis van de Engelse taal. zwembad niet beschikbaar waarover geen communicatie. ontbijt zeer matig alleen stukjes brood toast en jam honing Totale beoordeling zeer matig!!!

Bed & Breakfast Agriturismo Bergi info

• Huishoudelijke apparatuurTV