Appartement Saro & Tea

1 review over Appartement Saro & Tea in het Nederlands

Onverwacht ruim appartement

Frank
11-7-2016

Bijzonder ruim opgezet appartement. Wij zijn opgewacht door Enza di Leo, wat een gastvrije dame. Werkelijk alles was fris en aanwezig. Van suiker en thee, naast servies ook plastic bekers en houders, tot aan een heerlijke fles wijn. In de woonkamer en beide slaapkamers was airco aanwezig. Het uitzicht op zee was adembenemend. Het appartement ligt bij het Tus'Hotel. Wij hebben hier een prima verblijf gehad.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• SaunaAanwezig

• AdresContrada Torrazza Porto Marina Lotarello (ss113) I-98079(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saro & Tea in Castel di Tusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saro & Tea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.