Hotel Donna Carmela

ItaliëSiciliëCarruba

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

4 Reviews over Donna Carmela

• 10JohanBetty01-06-2017

Geweldig!

Echt een paradijs! Prachtig hotel, kleinschalig en zeer vriendelijk personeel. Vooral Claudia, die tijdens het ontbijt niets teveel was en als ze ons zag al direct de dubbele espresso ging halen die wij iedere morgen dronken. De kamermeisjes lieten een perfect schone kamer achter en kwamen vroeg in de avond vragen of we nog iets nodig hadden, handdoeken of shampoo bv. Kortom, zeer de moeite waard.

• 10Thirza25-07-2016

Tot in de puntjes verzorgd!

Bij aankomst waren we al erg verrast: wat een ontzettend mooie plek is dit! Het hotel staat in schril contrast met veel andere plekken die we op Sicilië gezien hebben.Waar het over het algemeen erbarmelijk gesteld is met het onderhoud van huizen, wegen, tuinen enz, is Donna Carmela een paradijs voor perfectionisten. Alles (de kamers, het restaurant, de tuin, het zwembad) is tot in de puntjes verzorgd. En heb je op de één of andere manier iets aan te merken, dan stellen ze alles in het werk om dit te verhelpen.

We hadden een kamer met tuinzicht geboekt, maar kregen bij aankomst een upgrade naar een lodge met zeezicht. Echt een paradijs: de tuin die zich voor je uitstrekt en uitkijkt op de zee. Fantastisch! Het hotel ligt prachtig: aan de ene kant de Etna, aan de andere kant de zee.

Wij hebben veel bij het hotel zelf gedineerd: het eten was uitstekend en ook de bediening bijzonder vriendelijk. Je moet eigenlijk reserveren, maar ook toen onze plannen veranderd waren hebben ze een plekje voor ons geregeld.Echt toppers, ook bij de poolbar!

Rondom het hotel zelf is niet zo veel te beleven, maar het is een goede uitvalsbasis om per auto verder de oostzijde van Sicilië te verkennen. Neem dan wel een goede kaart mee, want de tomtom stuurt je af en toe over zeer smalle weggetjes die uit losse stenen bestaan. Vond de auto niet zo fijn, dus hebben we de tomtom maar uitgezet. Er staan op zich veel bordjes, maar vaak pas een meter ná de afslag. Ook worden afritten/splitsingen op de auto(snel)weg anders aangegeven: veelal met het eerstvolgende dorpje en niet met de richting van een grotere plaats. Wij vonden Sicilië in ieder geval prachtig, maar niet persée heel goed vanaf deze plek breder aan te rijden dan de oostkust.

• 9Ramon10-05-2011

Donna Carmela, een bevoorrecht gevoel van luxe

Donna Carmela is een erg mooi en luxe boutique hotel. Vriendelijke bediening. Met de autostrada op 10 minuten een prima basis om oost-Sicilie te verkennen.

Een restaurant met heerlijke gerechten met verse producten. Mooi verzorgde tuin en luxe suites.

• 10F. van Ginkel24-05-2010

WAUW

Wauw was het enige wat wij konden uitbrengen toen wij onze kamer (nr 9) kregen. Super echt super. Wij bezoeken normaal RIU 4-5sterren maar dit was grandioos en dregradeert RIU tot 1-2 sterren. Hotel, bar, restaurant en zwembad en kamer en personeel perfect! 1 minpuntje (kleintje) menu was 11 dagen hetzelfde toch beetje saai. Verder voortreffelijk!

Hotel Donna Carmela info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar