Hotel Tenuta di Roccadia

Kleine hotelsWeer vandaag28°18°
Hotel Tenuta di Roccadia
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta di Roccadia voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Tenuta di Roccadia in het Nederlands

mooie ligging en aardige gastheer

anoniem
31-5-2016

Het complex ligt wel tussen de sinaasappelgaarden van de weg af dus lekker rustig. Maar binnen het complex was het erg gehorig. De bedden waren erg goed.

Leuk hotel

Yvonne
30-5-2015

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel.

De bediening spreekt engels en duits.

Er is buiten de kaart om nog van alles te bestellen, gewoon vragen.

De fles wijn niet leeg? Geen probleem je neemt hem mee naar je kamer en de volgende avond weer mee terug naar het restuarant.

Vind je een gang te groot( de porties zijn flink, zoals ik elk restaurant op sicilië) dan bestel je 1 portie en deel je dit.

Prima plek

suzanne_maria
6-7-2014

Wij vonden het hier erg gezellig. Je kon juist vanuit deze omgeving op redelijke afstand van alles bezoeken. De kamers waren niet groot maar ruim voldoende. Er werd goed schoongemaakt alhoewel ze wel eens zouden mogen spuiten tegen het ongedierte zoals mieren. De 2 zwembaden waren goed en mooi aangelegd. Het ontbijt was echt Italiaans dus veel zoetigheid maar wel iedere dag vers uitgeperst sinaasappelsap. Het restaurant voldeed. Je leert vrij snel af om twee gangen te bestellen want de porties zijn erg groot.De pizza's waren erg lekker. Je krijgt alleen meestal niet je eten gelijk met je partner. De wijn per glas was duur, 4 euro maar een hele fles daarentegen maar 12 euro.

Er is een koelkastje op de kamer en dat is erg prettig en ook is er AC.

Dit voelde wel als een echte agri-turismo want er kwamen schapen en koeien voorbij lopen en overal om je heen groeien sinaasappels en meloenen etc.

Het enige minpuntje was dat we 4 dagen met onze handdoek moesten doen.

Eliza was here

Alles redelijk maar niet geweldig

Wytze
19-10-2011

Hotel Tenuta di Roccadia in Carlentini is niet meer dan een redelijke bagio. Eten matig. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren goed maar ook niet meer dan dat. Zwembaden: matig tot oninteressant. Vanuit deze locatie is de Etna goed bereikbaar in 1- 2 uur maar verder is in de omgeving niet veel te doen. Stranden vervuild en vaak slecht berijkbaar (veel "privé" stranden)

Nog in werking zijnde Boerenbedrijf

Beppy
25-6-2011

Is iets geschikter voor met kinderen, er zijn speeltuigen, en diverse dieren, tussen Olijven en Citrusbomen

leuk verbliijf in boerenhoeve

Jolanda en Jan-Mathijs
12-10-2010

3 nachten, verbleven tijdens rondreis. Vriendelijk personeel, leuke ligging.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tenuta di Roccadia in Carlentini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tenuta di Roccadia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.