Appartement Villa's Casa Del Campo

7.5Goed

Italië, Sicilië, Campofelice di Rocella

Op vakantie geweest naar Villa's Casa Del Campo?

7.5Goed

• 6.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Villa's Casa Del Campo

• 8E. Hoogland01-09-2010

Heerlijk rustig

We hebben in juni 1 week hier gezeten, veel te weinig, het was zalig! Even lastig te vinden, maar met telefonische hulp van de goed engels sprekende eigenaar goed te vinden. Het is een klein complex van 4 gebouwen, onderverdeeld in appartementen, huiskamer met open keuken, kleine slaapkamer en badkamer allemaal prima. Heerlijk terras voor de deur. 's Morgens zaten we in de schaduw aan de achterkant van het app, hoorden alleen de krekels en de zee (die op 25 meter ligt). Incl auto is erg fijn, in het nabijgelegen dorpje zijn een paar eettentjes waar we heerlijk en goedkoop gegeten hebben. Supermarkt is dichtbij, tot 20.30 uur open, ook op zondag. De mensen zijn erg vriendelijk, het eten fantastisch, een paar keer experimenteel iets op de kaart aangewezen, maar alles lekker! Het strand is gedeeltelijk kiezel, maar ze zijn bezig de kiezels weg te halen. Toen wij er waren was het erg rustig op het strand. Cefalu (aanrader) ligt maar op 15 min. rijden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7corine10-05-2010

verouderd

Moeilijk te vinden. Het zit precies tussen Taormina boven en onder in. Mooi uitzicht, mooie tuin en mogelijkheid om auto achter het hek te parkeren,tegen meerprijs (iets verder op grote parkeerplaats gratis). Goede bedden en schoon, maar verder erg verouderd.

Gereisd met partner in oktober 2009

Appartement Villa's Casa Del Campo info