Géén boekingskosten
ItaliëSiciliëCampofelice di RocellaHotels Campofelice di RocellaHotel Grand Palladium Garden Beach Resort & Spa

Hotel Grand Palladium Garden Beach Resort & Spa

• Sportfaciliteiten

19 Reviews over Grand Palladium Garden Beach Resort & Spa

• 8Harry19-07-2018

Zeker de moeite waard!

Dit is een prima resort en de gastvrijheid van het al het personeel verdient alle lof. Het resort is bijna een dorp op zich en met een privé strand en 3 mooie zwembaden is het prima vermaak daar. Het enige wat ons wat tegenviel waren de shows 's-avonds, deze zijn niet te vergelijken met de all-inclusive resorts op de Canarische eilanden en echt van veel mindere kwaliteit. Maar dit is slechts een minpunt naast echt bizar veel pluspunten.

• 8Marcella09-05-2018

Geweldig

Was een geweldig mooi hotel. Het eten was erg goed. Mooie kamers en vriendelijk personeel. Cefalu met bus vanuit hotel goed geregeld. Verder een auto gehuurd om de etna te bekijken.

• 9Cooreman31-07-2010

Mooi hotel

Terug van een mooie vakantie. Sicilië is een prachtig eiland, wel redelijk groot om het in één keer allemaal te zien. Hotel ligt afgelegen (enig minpunt voor ons). Met de bus is Cefalù en Palermo bereikbaar (voor een halve dag). Eten in hotel was goed, wel geen frieten gegeten maar keuze was er genoeg. Alles werd zeer vlug aangevuld zodat er nergens een tekort was. Handdoeken leggen was niet echt nodig, behalve in de weekends, wanneer er veel Italianen een weekendje geboekt hadden. Animatieteam was voortreffelijk. Men liet iedereen de keuze of men meedeed of niet. Shows 's avonds waren aan de povere kant maar het enthousiasme van het team maakte veel goed. We hadden voor 3 dagen een auto. Segesta, Trapani, Erice, agrigrento, Taormina, de Etna, Monreale en de vallei van de tempels hebben we bezocht. Ik kan het iedereen aanraden om dit hotel een bezoek te brengen.

• 9Stefan25-07-2010

Aangenaam hotel met mooie tuin

Net terug van een aangename vakantie in dit uitstekend hotel. Sterke punten zijn het mooie domein met vele schaduwrijke plekken en veruit het beste animatieteam dat we de afgelopen jaren aan het werk zagen (inderdaad superenthousiast en toch niet opdringerig). Maaltijden zijn eerder sober (maar wel smaakvol) en all-inclusive vrij beperkt. Cefalu (gezellig dorpje dichtbij) en Stromboli (als je niet tegen een lange boottocht opziet) zijn zeker de moeite waard. Veel Belgen en ook (iets minder) Nederlanders.

• 10Mariska24-07-2010

Geweldig!

Hai,ben net terug van garden beach het was echt geweldig ik moest echt huilen toen ik naar huis ging! 3 zwembaden die perfect schoon zijn voor iedereen is een stoel. de animatie is er voor iedereen vooral meher en federica en alessandra zijn goed. ze zijn met 40 man overdag en 25 voor de avondshows allemaal heel sociaal en aaridig het personeel wat er werkt is ook top! Het enige nadeel vond ik wel het eten ik ben beter italiaans eten gewend maar ik ben een zeur met eten mijn ouders vonden het wel goed er was veel variatie. Het is wel een aanrader als je naar palermo wilt met de trein te gaan via cafalu of termini imerese met de auto is het niet te doen ze rijden verschrikkelijk. over het algemeen vindk fiesta garden beach echt fantastisch zou echt nu weer op het vliegtuig willen stappen. Er waren wel weinig nederlanders maar opzich maar het niet veel uit je vermaakt je best!

• 8Peggy08-07-2010

Fijne vakantie !

1 groot domein, 3 zwembaden en mooie tuin. Als je niet graag ver stapt kan dit een nadeel zijn. Wij hadden een superior room met zwembadzicht (prima en proper). De bungalows zijn groter maar als je van plan bent op het balkon te zitten (bij ons als ons zoontje sliep) vond ik de kamers beter anders zit je zo afgelegen in de tuin. Zwembaden en ligzetels prima. Strand is niet geweldig o.w.v. de keien. Het animatieteam is helemaal te gek. Enorm enthousiast en niet opdringerig. Eten was goed maar niet geweldig. Vooral ’s morgens had het beter gekund. We zijn gewend in een 4*hotel een vers omeletje of pannenkoekje te krijgen. De locatie is prima als je graag in het hotel blijft ’s avonds . Er is werkelijk niks buiten het hotel (zelfs geen winkeltje of restaurantje). De locatie is wel goed voor uitstappen, vlakbij de autosnelweg. We hebben in elk geval een toffe vakantie gehad!

• 7Clerinx Marc02-07-2010

Prijs-kwaliteit ok

Positieve punten: Bungalow fraai uitgerust met jacuziibad, zeer mooie tuinen, service is goed, flessen wijn en water bij lunch en dinner, animatie top, zéér kindvriendelijk, bij late aankomst koude schotel voorzien Negatieve punten: Ontbijt zéér beperkt, bij lunch teveel pasta en ook bij dinner te weinig keuze, 2 bars is onvoldoende, in het dorpje is niets te beleven, bij laat vertrek 54 euro betalen om kamer te houden

• 8Jacobs19-06-2010

middelmatig

Wij zijn donderdag terug gekomen van dit zeer middelmatige hotel. Vooral het eten viel enorm tegen. Om een voorbeeld te geven, een avond waren ze pannekoeken aan het bakken in "1" pannetje voor het ganse hotel waardoor je een kwartier moest wachten op je pannekoek. S'morgens was het ontbijt ook vooral naar de Engelsen gericht met heel veel engels ontbijt zoals spiegelei in tomantensaus of met bonen en s'middags was er dan pasta die wel lekker was maar waarvan de saus niet te eten was. Voor ons was dit dus een tegenvaller, geef ons dan maar Turkije.

• 9Kurt & Natacha09-08-2009

Waar voor uw geld

Helaas staat "ligging" tussen de beoordelingspunten, anders was het over de ganse lijn een uitstekend waard. Men moet eerlijk zijn dat het hotel veraf gelegen is doch wij wisten dat vooraf en dit was voor ons dan ook geen minpunt. Er zijn voldoende excursies voorzien waarbij men je komt ophalen. Voor het overige : prachtige tuin, lekker eten, mooie kamers, goede animatie (niet opdringerig) en ga zo maar door.

• 9Liesbeth24-07-2009

Verzorgd hotel met lekker eten

Net bezocht voor 10 dagen: zeer verzorgd hotel, lekker eten in buffetvorm met zéér veel keuze. Mooie zwembaden met ligbedden. Enkel waren de kamers wat luidruchtig, je hoorde perfect als iemand in een andere hotelkamer naar wc ging, een douche nam, een sms ontving ... blètende kinderen. 's Avonds was er kinderanimatie maar om eens rustig te gaan kuieren in een dorpje is het wat moeilijk. Het ligt wat afgelegen en je zit er 's avonds een beetje vast. Er zijn bussen naar Cefalu maar met vastgelegde uren en geen 's avonds tenzij op reservatie.

Hotel Grand Palladium Garden Beach Resort & Spa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar