Hotel Dolcestate Villagge

Hotel Dolcestate Villagge
6,8

3 tips over Hotel Dolcestate Villagge

Elise, 13-2-2014
Auto huren is zeker van belang. Omgeving is nog in opbouw, dus er is weinig tot niets op loopafstand.
Melanie, 17-1-2014
Campofelice is op zich een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen als je zorgt dat je zelf een huurauto hebt.
Marjolein, 10-10-2013
Onze tip als je betaalbaar echt Italiaans wilt eten, goed, lekker, niet duur en een goede service: Oktoberfest in Cefalu! De eigenaar brouwt tevens met passie zijn eigen bier. Dus geniet van een echt Italiaanse pasta, pizza of salade met een lekker biertje! Voor een margaritha betaal je 5 euro (om een indicatie te geven)...

We hebben een aantal aanbieders voor Dolcestate Villagge voor je op een rij gezet: