Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°9°

18 reviews over Hotel Vecchia Masseria in het Nederlands

Fantastisch!

Marieke
8-6-2016

Ongelooflijk fijne plek om volledig tot rust te komen. Auto is wel nodig; vanaf hier behoorlijk onderweg als je het eiland wilt verkennen. Je eet hier subliem, elke avond 4 gangen incl een fles wijn voor €28,00 pp. Philippe (eigenaar) en zn vader (jarenlang chefkok en eigenaar van veel reataurabts over heel de wereld) koken echt geweldig. Minpunt: binnen eten tot juli. Belangrijk om te weten: in de maanden mei/juni vinden hier veel bruiloften plaats, vaak dagelijks vanaf woensdag. Als je boekt neem dan een 'deluxe room new building' dan heb je daar helemaal geen last van. Bruiloftsgasten mogen niet bij het zwembad komen. Genoten hier! 10 dagen lang!

Gereisd met partner in mei 2016

Een geweldig hotel!

Louis Friederichs
7-8-2015

We hebben genoten van dit prachtig gelegen hotel. De faciliteiten waren prima, restaurant en zwembad, het personeel erg vriendelijk. De tip om hier vooral ook te dineren was zeer waardevol, elke avond werd een heerlijk diner geserveerd met meerdere gangen en een fles wijn.

Gereisd met partner in augustus 2015

fantastich hotel, aanrader

Jeroen Molenaar
14-10-2014

Heel goed hotel met uitstekende keuken en bijzonder gastvrij personeel.

Wij hebben tijdens 10 daags verblijf genoten van prachtige locatie en goede schone kamers. Ligt wel vrij afgelegen, huurauto is een must. Is geld dubbel en dwars waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fantastisch hotel!!

Anne Hagenaars
25-6-2014

Wij verbleven hier 10 dagen en het was super! Het hotel ligt afgelegen maar daardoor is het hier heerlijk rustig. De locatie is prachtig en wordt prima oderhouden en schoongehouden, de uitzichten fantastisch, de verzorging subliem en het eten kan niet beter. Voor 28 euro heb je een uitgebreid 4 gangen diner met nog extra hapjes erbij, 1 fles wijn en 1 fles water. Het ontbijt, op z'n Italiaans met veel zoetigheid, (het meeste zelfgemaakt, ook de jams) is heel uitgebreid. De eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik kan geen enkel minpuntje vermelden.

Oh en van het zwembad en de jacuzzi kan je ook s avonds gebruik maken, heel romantisch! Ik wil graag nog eens terugkomen naar deze geweldige plek.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een mooie plek om te verblijven. Afstanden naar de highlights, stadjes en supermarkt wel ver. Het eten is meer dan fantastisch. De bediening en de eigenaar zeer vriendelijk. Wifi is aanwezig bij de receptie. Wij verbleven in app 101. Prima in orde, schoon, bedden matig, 2 badkamers. Zwembad beetje koud. Accomodatie is prima locatie om tot rust te komen en te genieten van al het moois.

Gereisd met vrienden in september 2013

Bijzonder mooie locatie!

Renske Overman
14-7-2013

We hadden het kleinste appartement. Als je kiest voor een appartement i.p.v. een hotel om ook af en toe een dagje te kunnen luieren, is het jammer dat het binnen veel te donker is en er geen privé-buitenzitje is. Je moet "buiten" dus altijd delen met de andere gasten en er zijn af en toe ook bruiloftsrecepties, daar voel je je dan wat minder tussen op je gemak. Maar er zijn genoeg bankjes en loungestoelen bij het zwembad als je het niet erg vindt om tussen de andere gasten te verblijven. Het complex is schitterend, zij het wat afgelegen. Maar doordat het wat meer in het binnenland ligt, is het een goede centrale uitvalsbasis om meerdere delen van Sicilië te verkennen. De gastvrijheid en vriendelijkheid zijn geweldig, evenals het perfecte restaurant met heerlijke culinaire verrassingen. Wil je toch vaker in je appartement verblijven, kies dan een iets groter type (bijv. als je met 2 personen bent een familie appartement).

Gereisd met partner in juli 2013

Geweldige leuke vakantie

xxxxxxx
15-6-2013

Super mooie locatie

Erg vriendelijk personeel

Heerlijk eten ,wel heel veel,maar erg bijzonder

Echt het Dolce vita gevoel

Wel jammer was de ontvangst

Geen uitleg over b.v diner en ontbijt tijd

Misschien hadden we gewoon pech

Maar de rest van de weken maakte de eigenaar alles goed

Echt een aanrader !!!!!

Gereisd met partner in mei 2013

Rust en ambiance in de heuvels

Maggan
6-5-2013

Prachtige plek, goede service, uitgebreid eten (vooral heeel erg veeel). Bedden waren in 1e instantie niet prettig, maar we kregen meteen een nieuw (en beter) matras. Douche liep niet door (voetenbad). Maar de locatie en setting wegen overal tegenop! We waren in mei op Sicilie dus de natuur bloeide uitbundig, de temperatuur was heerlijk en het was er nog relatief rustig in de dorpjes/stadjes en bij de verschillende opgravingen die we hebben bezichtigd..

Gereisd met partner in mei 2013

Een sprookje...

Marleen van Hoof
12-8-2012

Wij zijn eigenlijk kampeerders, maar door omstandigheden hebben we dit jaar gekozen voor een vakantie in een hotel met huurauto en met het vliegtuig. Ik heb alle recensies gelezen en kan me voor een groot deel aansluiten bij het commentaar van anderen. De locatie is boven verwachting, nog mooier dan op de foto...nette ruime kamers (wij hadden met twee kinderen van 10 en 11 jaar een 4 persoons-appartement). Goede bedden, tv, airco, mooie inrichting...kortom, niets op aan te merken. De eigenaar, zijn vriendin en de rest van het personeel verdienen een lintje wat betreft service en vriendelijkheid. We hebben ons vermaakt in het zwembad en heerlijk gegeten. Geef je wensen door, zij bereiden een alternatief, geen probleem!

We hebben in 12 dagen zoveel mogelijk van Sicilië proberen te bezichtigen maar het eiland valt me wat tegen: veel afval en rommel langs de wegen, jammer! Persoonlijk vonden wij de Noord-Oost kant mooier dan het droge zuiden waar de Vecchia gelegen is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

rustig, afgelegen, renoveren sanitair een must

reizende dieren liefhebbers
4-8-2011

mooie oude boerderij, maar voldoet zeker niet aan 4 sterren standaard van Nederland. via TO geboekt en zij zouden dit moeten aanpassen naar minder sterren.

Sanitair was oud, kit rand schimmel, vieze geuren (urine en riool) dit mag niet voor een 4 sterren accomodatie.

Personeel spreekt geen Nederlands eigenaar en zoon wel.

weinig variatie in keuken. wel prima kwaliteit.

ze hebben voor de gasten een dierentuin (je kunt het eigenlijk geen dierentuin noemen) deze dieren staan in de volle zon en krijgen alleen eten en drinken. De hoeven van de ezels waren niet verzorgd waardoor ze nauwelijks konden lopen) als dierenvriend is dit niet acceptabel.

De foto's van TO waren veel mooier dan het in werkelijkheid was.

Gereisd met partner in september 2010

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vecchia Masseria in Caltagirone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vecchia Masseria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.