Hotel Vecchia Masseria

ItaliëSiciliëCaltagirone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vecchia Masseria voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 20 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Vecchia Masseria

• 9Marielle04-08-2020

Heerlijk ontspannen...

We hebben hier twee heerlijke weken gehad. Wat een gastvrijheid! Hele lieve mensen! Ik miste wat spullen om zelf te koken. Dit werd meteen gebracht. Heerlijk huisgemaakt ontbijt en een fantastisch, zeer uitgebreid diner. En er wordt goed schoongemaakt. We hopen hier nog eens terug te komen!

• 9John05-07-2019

Sterrenrestaurant op prachtlocatie in de bergen

Zoek jij een paradijselijk plekje met een toprestaurant en een onvervalste Siciliaanse keuken met alles uit eigen tuin? Vind je het niet erg om op mooie wegen een uur of twee naar de toeristische trekpleisters te rijden, dan wil je hier naar toe.

• 9Marieke08-06-2016

Fantastisch!

Ongelooflijk fijne plek om volledig tot rust te komen. Auto is wel nodig; vanaf hier behoorlijk onderweg als je het eiland wilt verkennen. Je eet hier subliem, elke avond 4 gangen incl een fles wijn voor €28,00 pp. Philippe (eigenaar) en zn vader (jarenlang chefkok en eigenaar van veel reataurabts over heel de wereld) koken echt geweldig. Minpunt: binnen eten tot juli. Belangrijk om te weten: in de maanden mei/juni vinden hier veel bruiloften plaats, vaak dagelijks vanaf woensdag. Als je boekt neem dan een 'deluxe room new building' dan heb je daar helemaal geen last van. Bruiloftsgasten mogen niet bij het zwembad komen. Genoten hier! 10 dagen lang!

• 9Louis Friederichs07-08-2015

Een geweldig hotel!

We hebben genoten van dit prachtig gelegen hotel. De faciliteiten waren prima, restaurant en zwembad, het personeel erg vriendelijk. De tip om hier vooral ook te dineren was zeer waardevol, elke avond werd een heerlijk diner geserveerd met meerdere gangen en een fles wijn.

• 9Jeroen Molenaar14-10-2014

fantastich hotel, aanrader

Heel goed hotel met uitstekende keuken en bijzonder gastvrij personeel. Wij hebben tijdens 10 daags verblijf genoten van prachtige locatie en goede schone kamers. Ligt wel vrij afgelegen, huurauto is een must. Is geld dubbel en dwars waard.

• 10Anne Hagenaars25-06-2014

Fantastisch hotel!!

Wij verbleven hier 10 dagen en het was super! Het hotel ligt afgelegen maar daardoor is het hier heerlijk rustig. De locatie is prachtig en wordt prima oderhouden en schoongehouden, de uitzichten fantastisch, de verzorging subliem en het eten kan niet beter. Voor 28 euro heb je een uitgebreid 4 gangen diner met nog extra hapjes erbij, 1 fles wijn en 1 fles water. Het ontbijt, op z'n Italiaans met veel zoetigheid, (het meeste zelfgemaakt, ook de jams) is heel uitgebreid. De eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik kan geen enkel minpuntje vermelden. Oh en van het zwembad en de jacuzzi kan je ook s avonds gebruik maken, heel romantisch! Ik wil graag nog eens terugkomen naar deze geweldige plek.

• 9Sasja12-09-2013

mooie plek. stijlvol en zeer vriendelijk

Wat een mooie plek om te verblijven. Afstanden naar de highlights, stadjes en supermarkt wel ver. Het eten is meer dan fantastisch. De bediening en de eigenaar zeer vriendelijk. Wifi is aanwezig bij de receptie. Wij verbleven in app 101. Prima in orde, schoon, bedden matig, 2 badkamers. Zwembad beetje koud. Accomodatie is prima locatie om tot rust te komen en te genieten van al het moois.

• 8Renske Overman14-07-2013

Bijzonder mooie locatie!

We hadden het kleinste appartement. Als je kiest voor een appartement i.p.v. een hotel om ook af en toe een dagje te kunnen luieren, is het jammer dat het binnen veel te donker is en er geen privé-buitenzitje is. Je moet "buiten" dus altijd delen met de andere gasten en er zijn af en toe ook bruiloftsrecepties, daar voel je je dan wat minder tussen op je gemak. Maar er zijn genoeg bankjes en loungestoelen bij het zwembad als je het niet erg vindt om tussen de andere gasten te verblijven. Het complex is schitterend, zij het wat afgelegen. Maar doordat het wat meer in het binnenland ligt, is het een goede centrale uitvalsbasis om meerdere delen van Sicilië te verkennen. De gastvrijheid en vriendelijkheid zijn geweldig, evenals het perfecte restaurant met heerlijke culinaire verrassingen. Wil je toch vaker in je appartement verblijven, kies dan een iets groter type (bijv. als je met 2 personen bent een familie appartement).

• 8xxxxxxx15-06-2013

Geweldige leuke vakantie

Super mooie locatie Erg vriendelijk personeel Heerlijk eten ,wel heel veel,maar erg bijzonder Echt het Dolce vita gevoel Wel jammer was de ontvangst Geen uitleg over b.v diner en ontbijt tijd Misschien hadden we gewoon pech Maar de rest van de weken maakte de eigenaar alles goed Echt een aanrader !!!!!

• 8Maggan06-05-2013

Rust en ambiance in de heuvels

Prachtige plek, goede service, uitgebreid eten (vooral heeel erg veeel). Bedden waren in 1e instantie niet prettig, maar we kregen meteen een nieuw (en beter) matras. Douche liep niet door (voetenbad). Maar de locatie en setting wegen overal tegenop! We waren in mei op Sicilie dus de natuur bloeide uitbundig, de temperatuur was heerlijk en het was er nog relatief rustig in de dorpjes/stadjes en bij de verschillende opgravingen die we hebben bezichtigd..

Hotel Vecchia Masseria info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met