Bed and Breakfast Girosa

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Bed and Breakfast Girosa
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Girosa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Girosa in het Nederlands

Veel te gehorig

Tempesta
3-10-2011

Heel gehorig, veel overlast van de kinderen die er wonen en het metaalbewerkingsbedrijf ernaast. Geen eigen sleutel, dus altijd aanbellen om binnen te komen. Onze kamer lag in het souteraine en had uitzicht via hoge ramen, op een blinde muur. Ontbijt kon pas geserveerd worden als de kinderen allemaal naar school gebracht waren. De stad kent geen taxi, dus wij moesten een uur met zware bagage lopen naar het station. We werden wel gehaald, maar niet weggebracht. Het was er wel heel schoon en we kregen uitvoerig uitleg over de stad en het gratis internet. Slapen was vanwege de herrie van de kinderen bijna niet te doen.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrijheid met hoofdletter G

P. Schenk
26-3-2009

B&B of eigenlijk meer logeren bij een italiaanse familie. Oma kookt elke avond, geen haut cuisin, maar wel echte italiaanse maaltijden. Bijna alles wat je voorgeschoteld krijgt is uit eigen "tuin". Kamers en gebouw zijn als nieuw gerestaureerd. Direct tegen centrum van keramiekstad Caltagirone. Wifi internet! ZEER gunstige prijs.

Gereisd Zakelijk in maart 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresVia Circonvallazione 245 95041(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Girosa in Caltagirone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Girosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.