Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Castello di San Marco

• 9k.grootenhuis04-07-2013

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel met een grote tuin, een groot zwembad en direct bij het strand. De kamers zijn ruim en goed verzorgd en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt en diner zijn prima verzorgd. Voor de lunch zijn er alleen wat sandwiches verkrijgbaar. Het is wel een aanrader om een auto te hebben als je hier verblijft, aangezien het hotel niet in een dorpje ligt.

• 10Daniel Principe12-08-2011

THE SERVICE MEET THE HISTORY

Excellent location, Im here right now and decided to write my apreciation review about this unique place. Nature, good services, amazing pool and comfortable room. The restaurant is absolutely fantastic.

• 7Joop en Marian09-09-2009

huisjes i.p.v. de kamers absoluut geen 4 *

aan het strand gelegen kasteeltje met verzorgde tuin en zwembad. vriendelijk behulpzaam personeel en verzorgd eten , wel een beetje deftig !!! in tegenstelling tot de reisinformatie zijn de "romatische kamers" kleine vieze oude huisjes die ver beneden 4 * niv. liggen. dit is duidelijk een afknapper op deze mooie accomodatie !!!!

• 10domenico en jean crapanzano22-07-2009

amore,amore hangt in de lucht

als je verliefd bent, blijf je verliefd,als deze reis dient om naar aantal jaren weer verliefd te worden is dit hotel een echte aanrader. 12,5 jaar huwelijk hier gevierd ,fantat, de kamers varieeren van 80 euro-850euro p nacht.booking op eigen hotelside met ontbijt. het kasteel ligt in een inmense tuin met palmen, bloemen ,en een perfect zwembad, goed onderhouden en schoon.een eigen groententuin voor het diner perfect, het dineer was subliem en betaalbaar, risotto met grote garnaalen 11 euro,een grote tournedos,voor 14euro, een flesje wijn 18 euro,het rest ligt op een binnenplaats met fontijnen en kaarslicht.het hele park is savonds verlicht met kaarsen,hoe romantisch!! er is een wijnbar dateerend uit 1689.als je een wijntje besteld,5 euro,krijg je garnaalen in knoflook,tomaatjes met kaas, en stukjes vis met brood er gratis bij,een kleine maaltijd al opzich.er is een prive strand, bedjes te betalen,het ontbijt heerlijk alles is perfect,kortom zoek je amore, dit is the place to be!!!!!

• 5J. Janssen06-06-2009

dit nooit meer!

Beslist geen 4 sterren waard. kamers zijn hutjes in bijgebouwen, sterk gedateerd en niet al te schoon. Personeel wel heel vriendelijk. In tegenstelling tot omschrijving is er geen fitness en geen prive strand.

• 8e12-05-2009

was ok

soms houden ze hun teveel bezig met trouwfeesten, de gasten uit het hotel moeten ook service krijgen, het ontbijt liet soms de wensen over

• 10tine thuis14-10-2008

geweldige vakantie

fantastisch ontvangst ,het eten, 4 gangenmenu grandioos ,het is een klassehotel.Ontbijtbuffet volop keuzes o.a. met vers fruit zoete broodjes gewone broodjes enz. perfect. we hebben in een luxe geleefd,verwend tot en met. We gingen met een excursie mee konden niet ontbijten omdat we zo vroeg weg moesten we vroegen om een lunchpakket,we hoefden dat niet te betalen,we hadden halfpension. Ook de dag van vertrek:we moesten om 10 uur s,morgens de kamer uit we zouden pas s,avonds om 8 uur vertrekken we kregen zomaar een andere kamer kosteloos,we hadden gevraagd of het mogelijk was om een andere kamer te huren om ons te kunnen doucen. Alleen de ligging was erg afgelegen,geen winkeltjes of zoiets in de buurt alleen een terras op het strand. ook moesten we 3 kilometer lopen om met de bus een excursie te kunnen meemaken,vonden we raar. ook de tijd van het diner vonden we pas om 8 uur erg laat, in het najaar wordt het al snel donker.we wisten dan ook niet wat je moest doen.

• 8H. Seyfarth17-09-2008

In 2 wk. 7bruilofsfeesten.Kwam op de 2de plaats

• punten:mooi aangelegde tuin zee in directe omgeving, 100m. royale appartementen allen bg
    • punten: vieze doucheruimte, bruine
      voegen, douchewater loopt niet snel weg
      keuzemenu, 4 gangen waarvan alleen keuze (uit 2) bij 3de en 4de gang Diner (keuzemenu), hiervan was de kwaliteit nogal aan schommelingen onderhevig. Variatie was niet groot. Derde gang was steeds risotto een van de 2 keuzemogelijkheden Trouwfeesten; zie bij omschrijving

Hotel Castello di. San.M ligt afgelegen.V.a. september stopt maar 1 keer om 10.15uur een bus naar Toarmina. Vanuit Taormina vertrekt er maar 1 keer een bus naar het hotel. (16.00uur) Hotelgasten die veel willen zien van het eiland kunnen niet zonder huurvervoer
  • 8moontje26-08-2007

Wij zijn afgelopen week in dit mooie en goedverzorgde hotel geweest. De bediening in het hotel is erg vriendelijk en zorgt ervoor dat alles naar wens is. Op de dag dat mijn vriend jarig was stond er bijvoorbeeld champagne op onze kamer. Het hotel ligt erg rustig aan ee doodlopende weg , een huurauto is dan ook erg aan te raden. Wij hebben de hele week een huurauto gehad en dit is goed bevallen. De kamers in het hotel waren netjes en leuk ingericht. Dagelijks worden de handdoeken vervangen. Het hotel heeft een mooi groot zwembad met een duikplank en ligbedden. Verder is de tuin rond het hotel erg mooi aangelegd en goed verzorgt. Dit is absoluut een aanrader wanneer je een goed verzorgde vakantie wilt hebben.

• 8Yasmine04-09-2006

Kleinschalig hotel (ong. 30 kamers). Mooie locatie, prachtig zwembad en tuin. Lekker eten in gezellig restaurant. Bungalow voorzien van 2 kamers en zithoek. Badkamer wel te klein. Gezellige bar. Huur van een auto is zeker aan te bevelen voor wie niet de hele dag in het hotel wil blijven. Er is ook een klein zwembad en speeltuin voor kinderen. Wij zijn echter in mei geweest, en was duidelijk dat ze niet voorzien waren voor kinderen in die periode Het kinderzwembad was vervuild, speeltuin een beetje verwaarloosd. (Is ook helemaal apart gelegen, verwijderd van het zwembad voor volwassenen).
    Ondanks het feit dat het personeel heel vriendelijk is voor kinderen, richt het hotel zich niet direct naar gezinnen met kleine kinderen. Toch wel een aanrader voor wie niet houdt van grote en drukke hotels.

Hotel Castello di San Marco info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)