Hotel Antico Borgo

Hotel Antico Borgo

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Antico Borgo in het Nederlands

mooie locatie en uitzicht

liana17953
10-5-2013

Een mooie ligging met prachtig uitzicht. Mensen zijn heel aardig en doen alles voor je. Ontbijt is heerlijk. Op zijn italiaans, dwz veel cake/ gebak etc.

Minpunt was de snelweg en in ons geval geen terras voor je appartement. Maar even naar het terras voor en je hebt een prachtig uitzicht en wifi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antico Borgo in Calatabiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antico Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antico Borgo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.