Géén boekingskosten

Hotel Ciuri di Badia

ItaliëSiciliëBuseto Palizzolo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ciuri di Badia voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 9 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over Ciuri di Badia

• 8chris kalkman07-07-2013

Relaxed hotel

Heerlijk rustig hotel.voornamenlijk Italiaanse gasten.de meeste blijven maar 1 of 2 nachten.(doorreishotel voor Mensen die van de luchthaven van Trapani gebruik maken).wij verbleven er 7 nachten.je moet wel een auto hebben om naar een restaurant te gaan.er zijn er voldoende op 5 à 10 min rijden.hotel is superschoon,heerlijk schoon zwembad (wel wat klein en ondiep).ontbijt voldoende,maar wel veel zoetigheden.de scrambled eggs zijn altijd koud omdat de brander eronder niet aanstaat.wel voldoende ..je kan wel tosti's maken.dat deden er velen nadat ze mij dat hadden zien doen.al met al prima vermaakt daar.savonds naar een barretje schuin aan de overkant erg leuk.

• 8René21-06-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hotel ligt gustig als uitvalsbasis naar vele bezienswaardigheden en kust recreatie. Helaas geen restaurant in de buurt. Ruime kamers, maar wel vele met trappen. Ontbijt voldoende.

• 9Mariska14-09-2012

Leuke relaxte plek

Erg leuk hotel, met een leuk zwembad voor de nodige verkoeling. Kamers netjes en schoon. Erg goede plek om vanuit hier een aantal uitstapjes te doen in de omgeving en daarna heerlijk te kunnen ontspannen bij het leuke zwembad. Restauran tip: Ristorante Busith (5 min rijden)

• 9Jean & Nadine16-05-2011

Perfect om de streek te ontdekken

Heel nette kamers, dagelijks schoonmaak en verse handdoeken, zeer goede verwarming (was nodig).Gelegen aan de baan Trapani-Palermo (ss187) kilometerpaal 20.(gebruik geen GPS !!!). Het hotel is gelegen achteraan een tankstation, geen hinder hiervan ondervonden. Vriendelijk, bekwaam en hulpvol personeel)

• 9paul09-09-2010

goed hotel met heerlijk zwembad

fijne schone grote nieuwe kamer met fijne badkamer. goede airco en tv. koelkastje. fijn schoon zwembad met voldoende luxe zachte ligbedden. grote parkeerplaats. naast goedkoop nieuw tankstation. fijn personeel. klantgericht. Wij vertrokken 's nachts naar de luchthaven die vlakbij ligt en kregen midden in de nacht onverwacht verse croisants en cappucino's, met een glimlach!

• 9Wil29-05-2010

Goed hotel centrale ligging

Hotel geeft goede service personeel is klantgericht, kamers zijn eenvoudig maar goed onderhouden, wordt dagelijks goed schoongemaakt, hotel ziet er goed verzorgt uit heeft voldoende parkeer gelegenheid en ligt zeer centraal tussen Trapani en Palermo, omgeving is rustig maar netjes en schoon, voor dit hotel moet je wel beschikken over een auto daar het afgelegen ligt van de grotere steden. Het is een aanrader voor dagelijkse uitstapjes. Ontbijt is goed er is van alles voldoende. Lig stoelen bij het ondiepe zwembad zijn er voldoende. Minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn hotel beschikt niet over een lift maar is maar twee hoog. De meeste kamers hebben uitzicht op het zwembad wat goed wordt onderhouden. Wij hebben het hier 4 dagen goed naar onze zin gehad. In het dorp zijn voldoende restaurants aanrader is Pepe en Nino gezellig en niet duur.

• 10JULIAN08-12-2009

FANTASTICO

Perfecto,, estuvimos en junio de 2009, y al llegar al lugar no parece lo que luego al final es. Tiene un servicio muy bueno, desayuno incluido en el precio, con una gran variedad de productos. Perfecto para todo tipo de publicos, y para estar varios dias, ya que esta cerca de Trapani, Castellammare del golfo, reserva del Zingaro, Segesta,; esta en medio de todos estos lugares, esta bien situado, aunque en el puenblo no hay nada.

• 8Kees06-09-2009

Prima hotel met goede service

Een van de weinige hotels waar we met 3 kinderen terecht konden. Goede kamer, zeer schoon, fijn zwembad (kleiner als op de foto) en een prima ontbijt. Bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam

• 10pem11-08-2009

vriendelijke mensen,prachtige kamer.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel kun je allerlei uitstapjes maken en bij terugkomst even het zwembad in. De kamer is goed verzorgd en ook het ontbijt is goed. Bij de receptie liggen kaartjes van restaurants en wij hebben heerlijk gegeten. We komen hier beslist weer terug als we weereens op Sicilie zijn

Hotel Ciuri di Badia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens