Vakantiehuis Baglio degli Angeli

3 reviews over Vakantiehuis Baglio degli Angeli in het Nederlands

Mooie appartementen op feestlocatie

Juits
26-7-2014

Nette 4 jaar jonge appartementen op verbouwde boerderij, met zwembad in mooi aangelegde tuin : foto's op site kloppen. Wordt door touroperator onder naam Corte Devina aangeboden (om boeking op andere wijze te voorkomen..) Engels sprekend personeel aanwezig, nette ontvangst. Zoals vaker in It. geen kleerkasten op kmr, alleen open rekje. Appartments komen uit op gezamenlijk binnenplaatsje, kan (was ook) gezellig zijn maar prive buiten eten is er dus niet bij.

In de zomer dagelijks (trouw)feest in het naastliggende feestpaviljoen : zelf geen last van gehad, maar afhankelijk van app. hinderlijk, net als de blaffende honden . Altijd wel 15/30 min rijden voor dorp/strand/rest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Dit nooit weer

Fam. Habraken
23-9-2012

Grote trouwlocatie; elke avond trouwerij met versterkte muziek tot diep in de nacht. Prachtige locatie waar je niets an hebt als je geen nacht kan slapen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prachtige borgo

Melanie
7-5-2011

Zeer ruime appartementen in een prachtige borgo met zeer mooi ingericht zwembad. Gezellige patio om buiten te zitten. Zeer luxe sanitair en keuken voorzieningen. Huurauto is echt nodig om de omgeving te verkennen. Goede service van Martijn en Laura van opsicilie.nl

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Baglio degli Angeli in Balestrate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Baglio degli Angeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.