Appartement Agriturismo Camilo Finazzo

Appartement

1 review over Appartement Agriturismo Camilo Finazzo in het Nederlands

Wat een uitzicht en heerlijke accommodatie!

A. Oudshoorn
30-4-2015

Midden in de natuur, op een forse heuvel, geheel vrij gelegen, met fantastisch uitzicht over de zee en omgeving, zeer verzorgde locatie in landhuis met bijgebouwen. Kleinschalig, met eigen restaurantje, wifi enz. Aandachtsvol ontvangst door duitse eigenaresse die al 40 jaar in Sicillie woont. Zeer leuk en prettig contact. Een aanrader, wij vonden niets mooiers in de ruime omgeving en bij toeval ontdekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Camilo Finazzo in Balata di Baida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Camilo Finazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.