Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare

2 reviews over Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare in het Nederlands

fantastische plek

Veronique
29-5-2010

Terrazza Sul Mare 1 te Trappetto bezocht begin mei, met zoontje van bijna 2 jaar.

Appartement is top, voldoende ruimte, ruime keuken en ruime koelkast/diepvries. Slaapkamers met ruime kasten.

Geweldig ruim terras met lekkere loungeplek uitzicht op het strand en zee en iedere avond de zonsondergang.

Problemen zoals koud water werden door de eigenaar nog dezelfde dag opgelost.

Strand is kindvriendelijk, mede door de baaitjes. Tijdens ons verblijf vaak privestrand!

Dorpje op loopafstand (15 minuten) en alle levensmiddelen voor handen, ook op zondag! Vriendelijke bevolking.

Ideaal voor rustzoekers! In de omgeving weinig te doen en bijna een uur van de bezienswaardigheden (Palermo, Erice, Trapani)

Een nadeel: veel muggen en geen mogelijkheid om klamboe op te hangen.....

POSTO RILASSANTE

CORRAO FRONTE
25-4-2009

LA CASA E' UBICATA IN UNA POSIZIONE ASSOLUTAMENTE TRANQUILLA.

IDEALE PER TRASCORRE UNA VACANZA CULTURALE E VIVERE LA SERA IN ASSOLUTA TRANQUILLLITA'.

IL PROPRIETARIO E' MOLTO GENTILE E DISPONIBILE.

Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare 9 10 2 .