Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag23°22°
Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare

We hebben een aantal aanbieders voor La Terrazza Sul Mare voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastische plek

Veronique
29-5-2010

Terrazza Sul Mare 1 te Trappetto bezocht begin mei, met zoontje van bijna 2 jaar.

Appartement is top, voldoende ruimte, ruime keuken en ruime koelkast/diepvries. Slaapkamers met ruime kasten.

Geweldig ruim terras met lekkere loungeplek uitzicht op het strand en zee en iedere avond de zonsondergang.

Problemen zoals koud water werden door de eigenaar nog dezelfde dag opgelost.

Strand is kindvriendelijk, mede door de baaitjes. Tijdens ons verblijf vaak privestrand!

Dorpje op loopafstand (15 minuten) en alle levensmiddelen voor handen, ook op zondag! Vriendelijke bevolking.

Ideaal voor rustzoekers! In de omgeving weinig te doen en bijna een uur van de bezienswaardigheden (Palermo, Erice, Trapani)

Een nadeel: veel muggen en geen mogelijkheid om klamboe op te hangen.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare in Avola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Terrazza Sul Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.