Reviews over Ali Terme

prima verblijf.

Leen Kip,
    1-10-2008

Leuk hotel aan het strand gelegen.Strandstoelen van hotel beschikbaar Wij hadden een ruime kamer op de 1e verdieping.De badkamer voldeed aan alle eisen. Wel waren er klachten over te weinig waterdruk en geen warm douche water op de hoger gelegen verdiepingen.Het ontbijt was voor Italiaanse begrippen zeer goed. Koffie naar onze smaak en dan diverse soorten koffie, thee, fruitsap vleeswaren en kaas en zoetigheid. Prima. Het diner was goed met groenten zoals tomaten met balicum en olijfolie, gemengde sla en spercieboontjes.De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam b.v postzegeld werden gehaald en later de kaarten gepost. Bij aankomst sleepte de eigenaar voor wie dat wilde de koffers naar de kamers op de eerste verdieping (geen lift naar de eerste verdieping overige verdiepingen wel.)

De eigenaar is bezig met de afbouw van een uiterst luxe hotel in Ali Terme