Pension Casa Lerux

Pension Casa Lerux

6Voldoende

Italië, Sicilië, Agrigento

Op vakantie geweest naar Casa Lerux?

6Voldoende

Pension info

• Kinderopvang
Meer pension info

2 reviews over Pension Casa Lerux

• 5bas19-08-2008

niet wat we verwachtten helaas

We moesten ook snel douchen volgens hem ,want dat kostte water!Het ontbijt stelt nog steeds niets voor.Slaapkamers zijn erg heet.De deuren hebben grote glazen ruit,wat de privacy niet bepaald bevorderd.Gaat iemand 's nachts naar het toilet, staat door de lamp op de gang meteen heel de kamer in het volle licht .Het huiskamertje was een bende.Er is maar één badkamer voor 4 stellen gasten .Het enige toilet dat er is voor 8 personen zit in die ene badkamer.Alleen de éérste nacht zijn we gebleven Het hotel dat we daarna genomen hadden was een maar 15 Euro per nacht duurder.Misschien voor heel jonge backpackers is Lerux iets, maar als je wat meer privacy wil en naar het toilet of in de douche wanneer jij dat wil, neem je beter iets anders.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Marchegiani06-08-2006

Zijn er in Juli 2006 geweest, hadden de eerste 2 nachten bij de eigenaar thuis moeten slapen(deze speelde op save en had dus onze kamer dubbel geboekt voor 2 dagen).Mochten in de bedden van zijn zoons slapen, was niet erg! Stel je niet al teveel voor van een ontbijt bij deze B&B, crackers, jam, half kopje koffie, melk. Verder was onze kamer dik in orde, echter loont het de moeite om een ventilator mee te nemen, het was erg hot in onze kamer! Er was wel airco maar deze stond alleen tussen 8 - 10 uur 's-avonds met een timer aan in de huiskamer, heb je dus ook niets aan omdat je dan toch meestal in het centrum bent. De eigenaar spreekt redelijk Engels en is erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer is dat het complex niet direct in het centrum ligt waardoor je eerst onwijs veel trappen moet lopen voordat je eindelijk het centrum bereikt(met 37 graden overdag valt dat absoluut niet mee).

Gereisd in augustus 2006

Pension Casa Lerux info