ItaliëSiciliëAgrigentoAppartementen AgrigentoAppartement Agriturismo Reggia Saracena

Appartement Agriturismo Reggia Saracena

ItaliëSiciliëAgrigento

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Reggia Saracena voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Agriturismo Reggia Saracena

• 8Cindy en Henk23-07-2017

DE verrassing van onze rondreis! Wow!

Deze agriturismo is moeilijk te vinden. Het ligt in de middle of nowhere en onze navigatie gaf het op. Bij navraag bij een bedrijfje in de buurt alsnog gevonden. En wat werden we verrast !!! Een hartelijk ontvangst door de gastheer gevolgd door een rondleiding door de geweldige tuin. Wat een sfeer, helemaal onze stijl! Veel gietijzeren elementen, mooie kronkelpaadjes, heerlijke relax schommelstoelen en een zwembad om lekker af te koelen.

Als je een kamer op de 1e etage krijgt is het opletten want hier kun je alleen komen middels een gietijzeren smalle wenteltrap, het had wel wat ! Het was een prachtige ruime kamer!

We verbleven hier 1 nacht omdat het echt een tussenstop voor ons was. We hadden ook niet veel op de planning in de omgeving of het lag allemaal op onze doorreis naar onze volgende overnachtingsplek.

De gastheer vind het leuk om voor je te koken. En wat hebben wij heerlijk genoten van een 4-gangendiner (eigenlijk 7-gangen), allemaal siciliaanse gerechten en overheerlijk! En dat voor een erg zacht prijsje, zeker de moeite waard.

Het ontbijt is eenvoudig maar wordt speciaal door de extra gerechten die de gastheer ook nu weer bereidt, heerlijke omelet of een pannenkoekje.

Een echte aanrader om te verblijven, wij hebben genoten!

• 8Marie Jose14-11-2010

fantastisch uitzicht

Deze acco ligt toch wel een eindje buiten Agrigento en de bewoonde wereld maar de rit is mooi. Goede uitvalsbasis om de tempels te bezoeken of een strand dagje in te lassen. Grote ruime kamer, groot balkon aan de voorzijde met fantastisch uitzicht. Hier is een restaurant, waar de eigenaar kookt. Prima Siciliaanse kost.

Appartement Agriturismo Reggia Saracena info

• Huishoudelijke apparatuurTV