Vakantiehuis Case al Borgo Diodoro Siculo

1 review over Vakantiehuis Case al Borgo Diodoro Siculo in het Nederlands

In een woord Wow!

Vranken
23-9-2017

Zeer mooie locatie. Mooi zwembad,voor Italie goed ontbijt (voornamelijk zoet!), lekker restaurant en goede kamer👌🏻. Fijne eigenaren die er alles aan doen om je welkom te heten. Het uitzicht op Sicilie en de Etna is echt spectaculair. Verblijf echter hier niet langer dan 3 dagen want er is weinig tot geen vertier. Weg naar verblijf op top Agira moeilijk te bereiken. Pas op voor je auto! Rij geen verkeerd straatje in want je rijd je helemaal klem. Straatjes zijn zeer nauw. Toch blij om hier te zijn geweest. Een echte aanrader als stop op rondreis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Case al Borgo Diodoro Siculo in Agira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Case al Borgo Diodoro Siculo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.