Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°12°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Tecla Palace voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Santa Tecla Palace in het Nederlands

triestig hotel

sofie vinquier
10-8-2013

dit is een vuil hotel waar je zeker een sterke maag moet hebben, want elke dag word hetzelfde voorgeschoteld. foto's op de site lijken helemaal niet op de kamer.. kleine tv, zeer vuile kamer hier zou ik gratis zelfs niet terug gaan. Na 10 reizen kan ik met zekerheid zeggen dat dit de slechtste prijs/kwaliteit reis ooit was.

Gereisd Met partner in juli 2013

Absolute aanrader!

Dieter
3-12-2012

Wij waren deze zomer met een bevriend koppel in hotel Santa Tecla Palace. Het hotel is echt prachtig, zeer moderne kamers (beetje design), eten was lekker en vooral het zwembad en ligterras met uitzicht over de zee maakte sterke indruk op ons. Wij zijn echte Italië-liefhebbers en de ervaring leert ons dat het zeker geen goedkope bestemming is. Maar ons verblijf in Santa Tecla was gewoon geweldig, wij hebben van begin tot einde genoten van Sicilië. We hadden ook een huurwagen, altijd leuk om het mooie eiland te verkennen. Ik zou het hotel aan iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek maar beetje vergane glorie

Harko
25-11-2009

De tand des tijds heeft aan Santa Tecla Palace gegeten. Het verbaast mij dat er niet een ster is weggegeten! De ligging van het hotel is magnifiek; het zwembad zoals je bij een Hollywood ster verwacht. En als slagroom op de taart kun je vanaf de rotsen in zee zwemmen. Maar de rest is middelmaat. De service is beroerd. Als je aan het einde van de middag nog een duik wilt nemen kun je geen handdoek meer krijgen want de handoekenman is naar huis. En de rest van het personeel staat niet te springen. De bar in de foyer is meestal niet bezet en de bediening in het restaurant zal geen fooi bekomen. Met de kamer moet je het treffen. In drie jaar (2006-2008) zagen we er drie verschillende. Grote ruime met een prachtig uitzicht, maar ook bedompte kamers aan de achterkant, uitkijkend op de afvoergoten en airco's. Door de staat van onderhoud is de kwalificatie "vergane glorie" nog de meest typerende.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

2008

Dit is een hotel dat het overgrote deel van zijn kamers en

Rob Van Elshocht
17-6-2008

Dit is een hotel dat het overgrote deel van zijn kamers recent vernieuwd heeft en zeer goed uitgerust is. Magnifieke ligging voor een rustvakantie. Van het eten moet je niets verwachten, minstens niet wanneer je in groep reist. Je wordt ergens in een achterhoek geduwd, het eten is altijd lauw tot koud en veel te weinig. Zelfs het ontbijt stelt niets voor (lauwe koffie, weingig tot geen variatie) Nooit meer Santa Tecla voor mij!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Heel leuk en mooi hotel;heel mooi uitzicht op de zee aan

Chris
25-4-2008

Heel leuk en mooi hotel;heel mooi uitzicht op de zee aan de achterkant van het hotel. Het zwembad met zout water is heel speciaal vanwege zo gebouwd dat je precies in je eigen stukje zee zwemt.In het nabij gelegen dorpje ligt een klein haventje met een heel gezellig terrasje. We hebben enorm genoten van dit hotel en zouden graag nog terug keren.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand500 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Tecla Palace in Acireale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Tecla Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.