Hotel Simius Playa

ItaliëSardiniëVillasimius

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Simius Playa voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews
+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Simius Playa

• 9anne27-05-2013

Prachtig hotel

We kregen een upgrade van de gereserveerd 2 persoonskamer naar een mooie suite. Onze koffers werden door de bedrijfsleider zèlf naar de kamer gesjouwd. Deze man was dagelijks in het hotel te vinden, begaf zich voor een praatje onder de gasten en at ook in het restaurant. Diervriendelijk: Boven de balkons waren doeken gespannen, zodat de honderden zwaluwen rustig konden nestelen, zonder het balkon onder te poepen.

• 9Chris 08-05-2012

Heerlijk strandhotel

Hotel Simius Plaja ligt aan het mooie zandstrand van Simius. Het dorp Villasimius ligt op wandelafstand. De omgeving is zeker buiten het hoogseizoen heerlijk rustig. Buiten enkele in het landschap verscholen villa's is er bijna geen bebouwing. Het hotel is wel wat ouder, maar dankzij een renovatie is de accomodatie prima. Onze kamer aan het zwembad was prima: ruim, comfortabele badkamer, groot zonneterras, directe toegang tot het mooi in het groen gekaderde zwembad. Het restaurant biedt één menu met enkele keuzemogelijkheden (35 euro voor 4 gangen) . Je kan ook je beperken tot één of twee schotels, maar dan betaal je wel meer. De bediening is klassiek en correct.
    Heel gezellige bar en lounch. Wel een beperkte parkeergelegenheid, maar er is nog een openbare parking met veel plaats.

• 9bizz120-06-2011

heerlijk hotel direct aan het strand!

Prachtig hotel direct aan een groot en mooi zandstrand gelegen. Jammer dat voor de ligbedden en parasol op het strand zelfs door de eigen gasten (duur!) betaald moet worden. Tegelijk was dit ook het enige minpunt dat we hadden. De recent gerenoveerde kamer was prachtig, met een zeer ruime badkamer en ruime stortdouche. Heerlijk bed ook, en twee balkons waardoor je zowel in de ochtend als in de avond van de zon kunt genieten. (kamer 37, een aanrader!). Uitstekend ontbijt, en zeer vriendelijk personeel. Men heeft een separate badkamer voor een late check-out, dus je kunt de hele dag nog aan het strand liggen en toch fris aan je late reis beginnen. De stad is op 15 minuten loopafstand, met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Kortom, een prima keus voor een ontspannen verblijf. 4 stereen zeker waard.

Hotel Simius Playa info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar