Appartement Residence Fenicia

ItaliëSardiniëVillasimius

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Fenicia voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 8Ruimte
  • 7.9Inrichting

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Residence Fenicia

• 8Karin06-05-2019

Fantastisch uitzicht, kleinschalig

Kleinschalig, super gaaf gelegen appartementencomplex. Wij hadden app. Ibiscus, prima voor 2 volw en 2 kids. Prima app inrichting wat verouderd maar prima bedden en goede schoonmaak. Mooie aangelegde tuin en prima verwarmd zwembad. Ontbijtje niet uitgebreid maar wel fijn. Uitzicht vanaf de meeste app heel mooi! Restaurant vh complex stelt niet veel voor, alleen pizza’s en salades. Veel restaurants in omgeving gesloten, dat was jammer. Seizoen loopt pas vanaf eind mei tot september. Hele mooie strandjes in de buurt. Personeel nauwelijks gezien dus kan ik weinig over zeggen. Ik zou hier zeker een x naar terug gaan.

• 9Angela03-05-2017

Heerlijk verzorgd plekje

Fenicia ligt op loopafstand van het dorp Villasimius ongeveer een uur rijden vanaf cagliari airport. Het zwembad is verwarmd dus begin mei konden we heerlijk zwemmen terwijl de zee nog iets te koud was. Wij hadden het grootste appartement. Geen zeezicht wel 2 slaapkamers. De WiFi is gratis en redt het net tot het terras van dit appartement . De keuken is prima uitgerust om te kunnen koken. Het restaurant bij het zwembad is erg eenvoudig. Wij vonden het niet zo om daar te eten. Wel heerlijk borrelen aan het zwembad. Personeel heel vriendelijk. Huisje is schoon. Handdoeken hoef je niet van thuis mee te nemen. Ook niet voor het strand. Zalige vakantie gehad.

• 8Anja07-07-2014

Mooie plek, maar alles zeer compact.

Appartementen zijn klein, maar praktisch ingericht. Mooi uitzicht op zee vanop terras. Vriendelijke personeel. Alle appartementen liggen kort bij mekaar, dus het is maar hopen dat je geen lawaaierige buren hebt. Complex is prachtig gelegen vlakbij zee. Mooi, verzorgd privé strand. Minpunt : internet is betalend (per login, niet per appartement). Maar dan moet het ook perfect werken. Zwembad relatief klein voor aantal appartementen.Tennisveld stelt niet veel voor.

• 9Van Oosterbosch02-08-2013

Heerlijke plek

Ruim en mooi opgezette kleinschalige accomodatie, veel privacy, overal prachtig uitzicht. Alles erg schoon en netjes. Klein stukje lopen naar het strand. Supermarkt op loopafstand. Zelfs in juli met volle bezetting en heel wat kinderen was het er toch rustig. Geen uitgebreid ontbijtbuffet maar wel prima verzorgd en voldoende.

• 10Ellen van Rijn25-04-2012

4 Zussen vonden het fantastisch

Wij zijn er met 4 zussen geweest en vonden dit appartementen complex prachtig liggen. Ons appartement was klein maar prijs was daar ook naar. Het uitzicht over het zwembad met daarachter de zee was fantastisch.

Op het ontbijt wat inclusief was hadden wij niet eens gerekent.

• 9Familie03-08-2011

Heel mooi!!

Wij zijn er 2 weken geweest en gaan zeker een keer terug. Fijn zwembad, vlakbij zee, leuk dorpje waar iedere avond een markt was van 21.00 tot 01.00. De stranden zijn echt prachtig, als je vanaf Cagliari langs de kust richting Villasimius rijd komt je de mooiste plekjes tegen. Je hebt je eigen parasol op het strand maar als je een bedje neemt moet je er wel voor betalen. Vlakbij (met de auto 10 min) is een restaurant op het strand (met je voeten in het zand) waar je super kan eten en tegelijkertijd naar de zonsondergang kan kijken. Wij hebben ook nog grotten bezocht, erg mooi, heel koud. Voor leuke tips ga je naar het strand naar de man die de bedjes verhuurd, hij weet veel leuke dingen, restaurants, boottochtjes, stranden, grotten etc. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• 9Jeroen16-05-2010

Superplek!

We zijn hier de eerste 2 weken van Mei (2010) geweest. Wat een super plek. Apartement (Ibiscus, 4 personen) niet al te groot, maar wat geeft het; je leeft toch buiten. Verder een super uitzicht, heerlijk zwembad, vriendelijke mensen. Voor de kinderen tafeltennis, tafelvoetbal e.d. Je loopt binnen 5 min. naar het strand. Prachtige witte stranden en rustig! (zal in juli/aug wel iets drukker zijn) Voor de kinderen was het fantastisch!!! veel andere kinderen om mee te spelen.

Ontbijt zat er bij in (actie in mei vakantie) Voor het avond eten moet je toch wel de stad in of zelf koken wat ook goed te doen is. Wel 3x een slang voor een huisje gezien. (niet giftig...)

Aanraders: Huisje nummer 14 of 5, of anders dat wat hier tussen ligt. (Niet 1,2,3 of 4)

Appartement Residence Fenicia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij