ItaliëSardiniëVillasimiusHotels VillasimiusHotel Pullman Timi Ama Sardegna

Hotel Pullman Timi Ama Sardegna

ItaliëSardiniëVillasimius

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pullman Timi Ama Sardegna voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Pullman Timi Ama Sardegna

• 10M.J. CRIJNS01-12-2018

memorie met een lach en blij gevoel..

het is een geweldige plek om samen met partner /familie /of vrienden te verblijven..een top aanrader ...we hebben dan ook met z`n allen genoten en zullen zeker graag hier terug gaan,mocht ik de gelukkige winnaar zijn van deze actie maak je 4 pers.heel erg happy en worden de koffers meteen gepakt ..dit eiland heeft zoveel mooie en spannende dingen te bieden op cultureel/ontspanning en voor al de lieve gastvrijheid van de eilandbewoners dit is als thuiskomen en genieten ..dus toi toi voor ons en vele andere kanshebbers .xx

• 9Niemegeers Marino29-07-2007

Duur maar voortreffelijk hotel. Eten in buffetvorm blijft natuurlijk altijd buffet, maar dit is op dat gebied wel het beste dat wij ooit troffen. Het hotel is afgelegen maar wel in een schitterend setting : "bounty"-strand, lagune met flamingo's, en bergen. Relaxen, sporten en de natuur intrekken : iets anders kun je er niet doen maar voor ons was dat voldoende (5 dagen). Voor deze prijsklasse zou mineraalwater aan zwembad en strand wel gratis mogen zijn. Alle drank incl. wijn bij het avondeten is trouwens erg duur. Wij gaan zeker terug, maar 5 dagen tot maximaal 1 week lijkt mij ideaal.

• 8GOBETROTTER02-08-2006

Timi Ama ligt erg afgelegen, men moet over een zandweg van een paar honderd meter. Niet makkelijk om 's avonds even een ommetje te maken. Taxi naar Villasimius 15 euro ( plm. 4 km ) dus erg duur! In de wijde omtrek alleen natuur, verder niks. Je moet er van houden. Voor 1 week wel fijn, daarna sloeg bj ons de verveling toe. Hotel verder heel goed, niks op aan te merken. Buffetten veel vis , taarten als dessert.

• 9Ronny en Cathleen20-06-2006

Schitterend hotel, heel mooi strand, goeie service met een voortreffelijke keuken.Maaltijden buffetvorm,maar zeer gevarieerd en met veel lekkers: kreeft,oesters,sushi,gambas, maar ook verse pizza en pasta's enz.)Grote kamers, handig ingericht.27° en een briesje.Niet druk, noch aan zwembad, noch aan strand.Minpunt aan het hotel is de bochtige weg van de luchthaven naar daar. Eens je er bent en de schoonheid van de omgeving ziet, is het ongemak snel vergeten. Uitstappen zijn van uit deze hoek van het eiland moeilijk , hebben 2 dagen een auto gehuurd(kan je makkelijk van in het hotel)hebben Cagliari bezocht en de oostkust verkend.tip:neem een kleine wagen en bezoek de verschillende strandjes.Laat je niet tegenhouden door de slechte staat van de weg, het loont de moeite.Enkel mooie herinneringen aan dit verblijf . Als je zon, zee,strand en heel lekker eten wilt : Timi Ama 20-27/05/06

Hotel Pullman Timi Ama Sardegna info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV