Appartement Le Onde

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Le Onde voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Le Onde in het Nederlands

2007

In Italie misschien heel gewoon, maar zelf met je linnengoed naar de receptie slepen om schoon te halen..... Er wordt ook niet schoongemaakt. Op een bepaald moment stond er stroom (spanning) op de kraan van de douche, tja dat was een foutje, werd wel snel gerepareerd, maar wel erg gevaarlijk. Ook een "verrassende" ervaring was dat je tussen 12 en 2 niet in het zwembad mag... dan gaat de badmeester lunchen........ In het stuk waar wij zaten aan de buitenrand had je weinig privacy. In het dorp is één restaurant, nou ja dorpscafé annex restaurant, dus muziek en tv door elkaar heen. Met een auto kun je de omgeving ontdekken is die is fantastisch mooi qua natuur. Sardinie is erg mooi, maar wij gaan er niet meer naar terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Onde in Valledoria (Costa Doria), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Onde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.