Camping La Foce

Camping La Foce

68 reviews over Camping La Foce in het Nederlands

waren er begin juli en dan echt rustig, weinig campinggasten en heerlijk geslapen half juli ander verhaal; druk, rumoerig en veel blèrende kids. sanitair verouderd maar wordt enkele keren per dag schoongemaakt, zeer vriendelijke dames, bootje naar het strand is zeer handig, vriendelijke man en rustig strand. vanuit de camping zit je echt wel centraal om mooie uitstapjes te doen, hou er rekening mee dat de afstanden niet ver zijn maar heel wat tijd in beslag nemen omdat je steeds in de bergen rijdt, wat trouwens prachtige uitzichten geeft. restaurant is zeker aan te raden, heel lekker eten, goede kok als je de slechte bediening erbij neemt, alles is hen te veel maar voor de Italianen kunnen ze wel een inspanning doen, echt ongelofelijk (wouden een tafeltje op het terras maar ze moesten de tafel opnieuw dekken en het was een bitse nee maar even later vroegen Italianen hetzelfde en werd met de "big smile" een tafel gedekt) kregen nog geen fles wijn open zwembad verouderd maar wordt alle dagen schoon gemaakt, is wel een systeem van "handdoekje" leggen prachtige bar met mooi uitzicht, ga tegen zonsondergang!!! vriendelijk personeel mooie camping, goede uitvalsbasis, de minpuntjes namen we erbij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke plek en prachtige uitvalsbasis

Ingeborg,
15-11-2017

Ideale camping om gewoon lekker op de camping te zijn.. er is genoeg vertier namelijk. Maar niets hoeft... Ook is de camping een prima uitvalsbasis om dit prachtige eiland te verkennen.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en verzorgde camping

Vera H.,
12-8-2017

Van 25 juli tot 1 aug. een stacaravan gehuurd met mijn man en 2 kinderen van 9 en 11 jaar via Touroperator. Camping ziet er mooi en verzorgd uit, op 5 minuten rijden van het plaatsje Valledoria, waar wat barretjes/restaurantjes en supermarkten zitten. Leuk zwembad, betaalbare prijzen in het campingwinkeltje. Prachtige bar, met mooi uitzicht en lekker Italiaans ijs. In het restaurant hebben wij heerlijk gegeten. lekkere pizza's, aanrader: de mosselen! Goede service, toen onze airco niet werkte stond er binnen een half uur een monteur. Bootje voer af en aan naar het strandje op het eiland, waar je aan de ene kant in een soort riviertje/meertje kon zwemmen (rustig water) en aan de andere kant in de zee. Animatieteam hebben onze kinderen geen gebruik van gemaakt, maar was vooral in het Italiaans. Er was naast het zwembad een prachtige tennisbaan en voetbalveld, maar hier zat een hek omheen met een groot slot erop, alsof je hier per uur voor moest betalen. Net als voor het gebruik van de tafeltennistafel moest betaald worden. Dit maakt een gezamenlijke plek voor de jeugd rond de 10 jaar toch wat minder toegankelijk. Er is wel een speeltuintje, maar meer voor jongere kinderen.

Tips om te doen: eten bij Agriturismo Monte Istulargiu (vooraf reserveren) heerlijke Italiaanse lekkernijen, Castelsardo, vogelexcursie over de rivier(www.focedelcoghinas.com),vissen in het riviertje bij de camping, het binnenland inrijden via Aggius naar Tempio Pausania, de baai van La Marinedda (MOOI!), wijntjes proeven en kopen bij Cantina li Duni in Badesi. Voor ons genoeg leuke dingen om te doen op dit mooie stukje in het Noorden van Sardinië!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Oud en geen 4 ster waard

Patrick,
11-8-2017

Bungalow de luxe geboekt en....veel mieren in bungalow. Geen micro golven. Veel lawaai aan ( verouderd ) zwembad, door de keihard muziek. Moest gaan lopen, onmogelijk gesprek te voeren. Personeel ok, en restaurant ok aan demo prijs. Ligging ok om te reizen in het noord van eiland.En.....vermijden begin augustus! Pop festival op 500 m camping. Ze spelen van 18u tot.....6 u ochtend !!!! Hallo nacht rust .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping, vriendelijk personeel

Rogier Westerhuis,
6-8-2017

Wij hebben in de periode 13 juli-2 augustus op deze camping vertoefd. De MD (een soort Aldi/) naast te deur, kampwinkel & restaurant zeer betaalbaar.

Om Sardinie helenaal te kunnen bekijken verdient het aanbeveling om op meerdere lokaties te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping met zeer leuk zwembad

Anouk Gadet-Caris,
1-8-2017

Mooie locatie, leuk om met veerpontje naar strand gebracht te worden. Alleen het sanitair was erg smerig. Werd niet of nauwelijks schoongemaakt. Zeer jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke italiaanse camping met ruime plaatsen. Sanitair voldoende. Prettige sfeer op de camping. Ook voor surfers genieten op de rivier. Ideaal het bootje wat je overbrengt naar het strand. Kajakken was heel leuk op de rivier. Niet veel Nederlanders voor onze kinderen. 3 supermarkten in een straal van 3 km, ideaal. Leuk om uitstapjes te maken naar de mooie baaien in de omgeving. Maddalena Archipel, Castelsardo etc. Wij komen hier graag nog eens terug vanwege de heerlijke sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke tijd in prettige italiaanse sfeer

Arja Greefhorst
18-11-2014

De camping ligt mooi gelegen nabij een prive strand - vanaf de camping met een veerbootje (alleen voor camping gasten) naar een prima, rustig strand. Ook in de buurt zijn er diverse stranden waar het goed toeven is als je wilt afwisselen. De mobile homes waren prima, voorzien van alles wat nodig was, een eigen terras, en als je wilt BBQ-en zijn er openbare BBQ's neergezet. De sfeer is italiaans en vriendelijk. Gezelligheid is er voldoende en men is hulpbehoevend, vriendelijk. Door de italiaanse sfeer is er uiteraard ook italiaans vertier, baby dance en diverse avonden. Het restaurant is prima, maar ook hier als je afwisseling wilt, voldoende eetgelegenheden in de buurt. Al met al een prima camping waar ik graag terugkom!

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima camping

Allette
27-7-2014

Wij zijn 2,5 week op camping La Foce geweest. Voor onze 2 zonen van 16 en 18 jaar waren er in het begin geen andere Nederlandse jongeren. Maar omdat beiden nog apart met vrienden op vakantie gaan, vonden ze dat geen probleem. De mobile home is basic ingericht, maar dat is bekend in Italië. Het was erg rustig, de eerste week hadden we het zwembad vaak voor ons alleen. In de buurt op 1 km afstand zijn voldoende supermarkten. Ook binnen 1/2 uur rijden leuke zand en rots strandjes. Castelsardo (30 min rijden) is een leuk oud plaatsje. Alghero (1,5 uur) ook. Naar de oostkust was je wel 1,5 uur onderweg vanwege de bergen. Wanneer je meer van Sardinië wilt zien dan kan je beter na een week naar een ander deel van Sardinië gaan. Het restaurant op de camping was prima en de pizza's ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een geweldige vakantie!!

Sacha
21-8-2013

Zo, wat heb ik fijne vakantie gehad tijdens mijn verblijf op Camping La Foce! Ontzettend genoten, zeker omdat alles goed geregeld is op de camping. Bij aankomst op de camping werden we hartelijk ontvangen door de staff en konden we direct naar onze plek toe. De camping zelf is er mooi, en omdat de camping groot is merkte ik weinig van de drukte. Alles wordt goed bijgehouden en de staff werkt er goed aan de onderhoud van de camping. De camping is mooi gelegen; met een veerboot wordt je naar het strand gebracht die eigenlijk alleen voor de camping gasten te bereiken is wat er prettig is en het dus ook vrijwel niet druk is. In de omgeving zijn er veel dingen waar je heen kan gaan ondanks het feit dat je op een eiland zit. Zo zijn er ontzettend mooie stranden in de buurt zoals in Isola Rossa, Costa Paradiso en Vignola. Verder is er nog het Therme an Aqua Fantasy wat een erg leuk zwembad is als je een keer iets anders wilt dan een strand. Overall een echte aanrader om heen te gaan!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foce in Valledoria (Costa Doria), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.