Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Foce voor je op een rij gezet:

83 Reviews over La Foce

• 3Stefphan Veltman27-09-2022

Camping met 4 sterren die nog geen ster waard is.

Via Vacansoleils een stacaravan geboekt voor 9 dagen op camping La Foce Sardinië. Wat is Sardinië mooi echt een aanrader waar je van kan genieten! Alleen is dat bij ons maar gedeeltelijk gelukt! Bij aankomst in de avond 19.45 kregen we onze caravan aangewezen. Een caravan waar de tranen in je ogen springen, schimmel, hele vieze bank, vlekken in het bed, schimmel in de douche en een afgebroken deur?? Toen wij gelijk melding maakte werd er verteld dat de receptie om 20.00 uur sluit! En nu? Ons linnen pakket allemaal dubbel op de bedden gedaan en op zoek naar een ander verblijf. Volg morgen Vacansoleils gebeld en foto’s door gestuurd, na een uur kwamen er mensen dat we een andere caravan kregen, deze was beter op het eerste oog maar nog steeds heel smoezelig (iets wat ik normaal ook niet zal accepteren) kapotte douche airco!! Weer Vacansoleils gebeld foto’s gestuurd moest bij thuiskomst klacht indienen en nu 2 maanden verder? Afgewezen!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 4Bob27-08-2019

Nooit meer!!

Oud, vies en oncomfortabel. Zeker geen aanrader

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Corinne22-08-2018

Ne vaut pas les 4 etoiles

Quand nous sommes arrivés il manquait le micro onde dans le mobile home, il a fallu montrer le descriptif du mobil home sur le site internet pour avoir le micro onde. Surprise de voir que le terrain de foot est payant 25 euros/heure même pendant les tournois sportifs organisés par les animateurs. Peu de place sur l'emplacement du mobil home de luxe..., la fin de la terasse touche presque le mobil home du voisin. Le restaurant est très bon, le pizzas excellentes. L'équipe d'animation est sympathique mais a peu de moyen pour les spectacles qui sont très basiques et qu'en Italien. Ce camping est de très mauvais rapport qualité:/prix car en plus de la location qui est élevée pour 2 semaines 2300 euros toutes les prestations sportives annexes sont payantes (foot, tournois avec les animateurs, ping pong).

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Dominique22-08-2018

Mauvais rapport qualité prix

Mobil home correct avec climatisation, terrasse couverte très grande. Pas neuf mais bien entretenu Restaurant excellent et très peu cher Animateurs sympathiques mais animation du soir toujours en italien et ils mettent parfois un dessin animé en italien en guise d'animation (1 fois par semaine) Le plus regrettable sont les activités qui sont toujours payantes : ping pong 3euros heure / football 25 euros de l'heure. Nous avions choisi ce camping pour les activités mais il n'était pas précisé qu'il fallait payer en plus. La correction du site a été faite pendant notre séjour parce que nous avons fait une réclamation. Très décevant pour un camping 4 étoiles et vu le cout de la location nous avions payé 2400 euros pour 2 semaines en juillet /aout.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Hilde10-08-2018

goede uitvalsbasis n het noorden van Sardinie

waren er begin juli en dan echt rustig, weinig campinggasten en heerlijk geslapen half juli ander verhaal; druk, rumoerig en veel blèrende kids. sanitair verouderd maar wordt enkele keren per dag schoongemaakt, zeer vriendelijke dames, bootje naar het strand is zeer handig, vriendelijke man en rustig strand. vanuit de camping zit je echt wel centraal om mooie uitstapjes te doen, hou er rekening mee dat de afstanden niet ver zijn maar heel wat tijd in beslag nemen omdat je steeds in de bergen rijdt, wat trouwens prachtige uitzichten geeft. restaurant is zeker aan te raden, heel lekker eten, goede kok als je de slechte bediening erbij neemt, alles is hen te veel maar voor de Italianen kunnen ze wel een inspanning doen, echt ongelofelijk (wouden een tafeltje op het terras maar ze moesten de tafel opnieuw dekken en het was een bitse nee maar even later vroegen Italianen hetzelfde en werd met de "big smile" een tafel gedekt) kregen nog geen fles wijn open zwembad verouderd maar wordt alle dagen schoon gemaakt, is wel een systeem van "handdoekje" leggen prachtige bar met mooi uitzicht, ga tegen zonsondergang!!! vriendelijk personeel mooie camping, goede uitvalsbasis, de minpuntjes namen we erbij

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Ingeborg15-11-2017

Heerlijke plek en prachtige uitvalsbasis

Ideale camping om gewoon lekker op de camping te zijn.. er is genoeg vertier namelijk. Maar niets hoeft... Ook is de camping een prima uitvalsbasis om dit prachtige eiland te verkennen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Vera H.12-08-2017

Mooie en verzorgde camping

Van 25 juli tot 1 aug. een stacaravan gehuurd met mijn man en 2 kinderen van 9 en 11 jaar via Touroperator. Camping ziet er mooi en verzorgd uit, op 5 minuten rijden van het plaatsje Valledoria, waar wat barretjes/restaurantjes en supermarkten zitten. Leuk zwembad, betaalbare prijzen in het campingwinkeltje. Prachtige bar, met mooi uitzicht en lekker Italiaans ijs. In het restaurant hebben wij heerlijk gegeten. lekkere pizza's, aanrader: de mosselen! Goede service, toen onze airco niet werkte stond er binnen een half uur een monteur. Bootje voer af en aan naar het strandje op het eiland, waar je aan de ene kant in een soort riviertje/meertje kon zwemmen (rustig water) en aan de andere kant in de zee. Animatieteam hebben onze kinderen geen gebruik van gemaakt, maar was vooral in het Italiaans. Er was naast het zwembad een prachtige tennisbaan en voetbalveld, maar hier zat een hek omheen met een groot slot erop, alsof je hier per uur voor moest betalen. Net als voor het gebruik van de tafeltennistafel moest betaald worden. Dit maakt een gezamenlijke plek voor de jeugd rond de 10 jaar toch wat minder toegankelijk. Er is wel een speeltuintje, maar meer voor jongere kinderen.

Tips om te doen: eten bij Agriturismo Monte Istulargiu (vooraf reserveren) heerlijke Italiaanse lekkernijen, Castelsardo, vogelexcursie over de rivier(www.focedelcoghinas.com),vissen in het riviertje bij de camping, het binnenland inrijden via Aggius naar Tempio Pausania, de baai van La Marinedda (MOOI!), wijntjes proeven en kopen bij Cantina li Duni in Badesi. Voor ons genoeg leuke dingen om te doen op dit mooie stukje in het Noorden van Sardinië!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Patrick11-08-2017

Oud en geen 4 ster waard

Bungalow de luxe geboekt en....veel mieren in bungalow. Geen micro golven. Veel lawaai aan ( verouderd ) zwembad, door de keihard muziek. Moest gaan lopen, onmogelijk gesprek te voeren. Personeel ok, en restaurant ok aan demo prijs. Ligging ok om te reizen in het noord van eiland.En.....vermijden begin augustus! Pop festival op 500 m camping. Ze spelen van 18u tot.....6 u ochtend !!!! Hallo nacht rust .

• 8Rogier Westerhuis06-08-2017

Leuke camping, vriendelijk personeel

Wij hebben in de periode 13 juli-2 augustus op deze camping vertoefd. De MD (een soort Aldi/) naast te deur, kampwinkel & restaurant zeer betaalbaar.

Om Sardinie helenaal te kunnen bekijken verdient het aanbeveling om op meerdere lokaties te verblijven.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Anouk Gadet-Caris01-08-2017

Mooie camping met zeer leuk zwembad

Mooie locatie, leuk om met veerpontje naar strand gebracht te worden. Alleen het sanitair was erg smerig. Werd niet of nauwelijks schoongemaakt. Zeer jammer!

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar