Hotel Abbaidda

We hebben een aantal aanbieders voor Abbaidda voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Abbaidda in het Nederlands

Stel (54 jr) Meppel,
13-9-2018

Geweldig aardige mensen (1 familie) en zeer behulpzaam. Mooie locatie, super bedden en de kamers voorzien van goede airco. Ontbijt was Europees en top. We zijn hier 9 nachten geweest en bevelen het zeer zeker aan bij een ieder die nog twijfelt. TIP: neem wel een huurauto.

Goed hotel, vriendelijk personeel

Saskia
15-9-2011

In september 2011 hebben wij drie nachten in dit hotel overnacht. Het hotel wordt gerund door twee broers. Het is een erg gastvrije, vriendelijke familie. Je voelt je meer dan welkom.

Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg om lekker te zwemmen.

Het is handig om met de auto te zijn als je dit hotel neemt (i.v.m. strand en restaurants).

Het strand in de buurt is goed en mooi!

Hotel met panoramisch uitzicht.

anoniem
11-5-2010

Nieuw hotel op een rustige locatie. Ideaal om het noorden van Sardinie te ontdekken. Zeer vriendelijke eigenaren, doen alles om het je naar de zin te maken.

Kamers zijn eenvoudig, maar met zeer goede airco/verwarming. De kamer met zeer groot terras had een schitterend uitzicht over de zee en het landschap.

We hebben een aantal aanbieders voor Abbaidda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbaidda in Valledoria (Costa Doria), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbaidda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.