Pension Domo De Pedra

2 reviews over Pension Domo De Pedra in het Nederlands

vero affare

djflash
22-9-2011

Siamo venuti per le ottime recensioni che abbiamo letto, per nulla disattese! Non c'è nulla di forzato, ma abbiamo trovato vera ospitalità! I proprietari producono quasi tutto quello che si mangia, (vi consiglio di provare almeno una cena) i migliori 25 euro spesi a tavola in Sardegna!(vino compreso, preso alla vicinissima cantina S.Maria La Palma) Qualità ed abbondanza! I proprietari, per nulla invadenti, si intraterrano con voi (se lo vorrete) e vi daranno ottimi consigli!!! Gli alloggi veramente particolari, di forme assai diverse uno dall'altro immersi in una realtà campagnola d'altri tempi! Ho letto qualche commento "assurdo".... tipo cuscini di paglia o cose del genere... niente di vero! La cosa che mi ha molto colpito è anche il fatto che, dovendo partire presto, mi han fatto trovare la colazione pronta davanti alla camera durante la notte!!!

Heel bijzonder voor weinig

Vossies
22-1-2011

Vanwege de vele goede recensies elders gekozen voor een nachtje in dit B&B. Vanwege het laagseizoen waren we de enige en dus geen lange tafel met alle gasten en de gastheer. Dit was jammer, waren benieuwd naar hun verhalen. Nu kookte een zus voor ons 2en. Eten bijzonder, wij denken niets voor een 'wat een boer niet kent eet hij niet'type. Kamers netjes, klein, maar voor 30 euro super grappige locatie! Eten 25 euro pp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Domo De Pedra in Tottubella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Domo De Pedra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Domo De Pedra scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.