Pension Domo De Pedra

Laatste review

Heel bijzonder voor weinig

Vossies,
22-1-2011

Vanwege de vele goede recensies elders gekozen voor een nachtje in dit B&B. Vanwege het laagseizoen waren we de enige en dus geen lange tafel met alle gasten en de gastheer. Dit was jammer, waren benieuwd naar hun verhalen. Nu kookte een zus voor ons 2en. Eten bijzonder, wij denken niets voor een 'wat een boer niet kent eet hij niet'type. Kamers netjes, klein, maar voor 30 euro super grappige locatie! Eten 25 euro pp.

1 review over Pension Domo De Pedra in het Nederlands

Heel bijzonder voor weinig

Vossies
22-1-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Domo De Pedra in Tottubella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Domo De Pedra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.