Villa Marina

2 reviews over Villa Marina in het Nederlands

nooit meer

A. Bink
14-9-2010

slecht te bereiken met grote auto. geen lekkere stoelen. smal balkon. ventilatoren maken veel lawaai. slechte stenen trap naar beneden, zeker voor ouderen en 's avonds onverlicht. 1 week geboekt, na 4 dagen vertrokken. Geboekt bij TO, maar na klachten, geen begrip.

Mooi uitzicht op zee en zonsondergang. Voorzien van veel faciliteiten in de omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Marina in Torre delle Stelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Marina scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.