Appartement Verdemare

slecht

Sabrin
28-6-2010

ben ik 2008 geweest, slecht en nog eens slecht

de jongeren maakten veel lawaai en troep stoelen in het zwembad enz, slaapbank in de woonkamer kapot verkeer die steeds voorbij raasde de trein die voorbij denderde voor mij geen 2e keer de italianen die discriemeren app is vies goor smerig het is inderdaad geen app voor gezinnen ik ga nooit meer heen niet eens voor niets niets...

2008

Nooit doen met een gezin!!!

cisca
5-9-2008

Wij gingen niet voor de luxe maar wel voor onze rust maar tis hier vreselijk als je met een gezin komt. Je ligt aan een hele drukke weg met auto's en scooters die dag en NACHT door denderen. Vliegveld op steenworp afstand en langs spoor met trein die heel frequent langs gaat. Zwembad is vies en niet goed onderhouden. Kinderen kwamen steeds met bloedende voeten het zwembad uit. Als je door het verkeer al ooit in slaap komt wordt je gewekt door elke avond tot zeker 00.00 uur muziek of door de jongeren die luidt schreeuwend of op deuren rammend thuiskomen. Wij hebben 2 weken niet geslapen, wat een hel!!!Tis echt een jongerencomplex voor leeftijd v.a. 18 is het vast prima maar mensen met kids ...BLIJF WEG.

En laat je niet misleiden door leuke foto's of mooie praatjes want wij gingen via Sunweb maar het was een grote tegenvaller.

Gezellig, leuk en smerig.

J.Aarnink
28-8-2008

Na al die indianenverhalen, een nuancering:

Ligging:

De appartementen liggen zo'n 5 minuten verwijderd van het vrije strand en van de boulevard, busstop 33.

Verdemare inside:

Jongerenapp pur sang, voor gezinnen is het af te raden. Gemiddeld wordt er van 12.00 tot 24.00 vrij harde muziek gedraaid bij het zwembad.

De appartementen zijn vrij ruim ingericht, pluspunt vind ik het grote balkon. Verder is het niet echt schoon, bestek eerst even afwassen, wil ik u aanraden. Bedden lagen redelijk goed en waren schoon. Douche en wasbak, niks op aan te merken. Zwembad is ook goed, alleen de bodem is wat ruw. De omgeving van het appartement is niet echt rustig te noemen. Aan de straatkant racen de scooters en auto's je om de oren. Treinen rijden op en aan en af en toe zie je een vliegtuig van heel dichtbij.

Simon, de beheerder van het app, is een vriendelijke man, die altijd voor je klaar staat. Alleen zijn Engels is zachtgezegd minder ontwikkeld. De borg kregen we ook gewoon terug.

WAT EEN TEGENVALLER!!!

Linda
25-8-2008

Wat een mooie foto's hè van dit appartementen complex..Nou dat dachten wij ook..Maar wat een tegenvaller zeg.. Wat een vreselijk vies, goor en slecht appartementen complex is dit!!! Echt niet om aan te raden & zonde van je geld..

Echt niks maar dan ook niks is schoon!! In je eigen kamer kan je niet op blote voeten lopen, resultaat: zwarte voeten (en dit op de 1rste dag al?!)..Bedden zijn smerig en doorgezakt..Lift is aanwezig maar zonder licht..Toilet bij het zwembad is eveneens zonder licht met een smerige ranzige pisgeur..Zwembad troebel, conclusie: wordt nooit schoongemaakt..Om het hele complex alleen maar afval, afval en nog es afval..Om het nog maar niet over de schoonmaakkosten te hebben..Uhhh, welke schoonmaak?? € 200,- borg waarvan € 50,- schoonmaakkosten dat je dus niet meer terug krijgt..Beddengoed zelf betalen, € 10,- p.p. (hele week met hetzelfde lakentje dus..), handdoeken weer € 10,- p.p. en ga zo maar door..

HET IS VRESELIJK HIER!!!!!

goed voor jeugd

erik
12-8-2008

deze accomodatie is geschikt voor jongeren die zich niet aan regels willen beperken hier is echt alles mogelijk maar het is niet bepaalt schoon en is zeker niet geschikt voor gezinnen die zouden hier gek worden. Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad maar wij zijn dan ook 4 jongens van 18 en 19 jaar oud die niet echt veel thuis zijn geweest maar als je hier komt met een gezi is het echt een afrader, de muziek instalatie bij het zwembad is wel vet maarja denk alleen maar voor jongeren want hier is bijna altijd wel kabaal alleen tussen 1 en 3 uur snachts denk ik niet want dan is iedereen stappen maar daarna begint het kabaal weer van mensen die gaar thuiskomen

Zeker voor herhaling vatbaar!

Erik van Dam
12-8-2008

De appartementen van Verdemare zijn zeer geschikt voor een zomervakantie. Wij verbleven met twee personen van 20 en 21 jaar op de vierde verdieping van Verdemare en hebben dit als zeer prettig ervaren.

De kamer was zeer ruim, redelijk schoon en prettig ingericht. De service was zeer vriendelijk en beleefd en alles in het appartementencomplex werd keurig onderhouden. De lift werkte naar behoren, het zwembad was schoon en het was er niet bijzonder druk (eind juli-begin augustus). De gasten bestonden vooral uit Nederlanders tot 25 jaar.

Een klein minpunt is de vrij harde muziek (deze staat echter niet altijd aan en gaat sowieso om 00.00 uur uit). Daarnaast is Verdemare gelokaliseerd aan de buitenkant van de boulevard, m.a.w. het is nog wel even lopen naar de boulevard. Maar is dit alles hinderlijk? Nee, zeker niet als je jong van lijf en leden bent.

brakke zooi

Sanne Dijkstra
8-8-2008

De accomodatie en de service viel ons enorm tegen. De 200 euro borg was onverwacht, net als de 10 euro pp voor het linnen. Wij hebben 50 euro schoonmaak in totaal betaald. De wisselende verhalen hierover laten zien dat ze gewoon maar wat vragen. De matrassen die wij hadden waren erg slecht, na een paar dagen vroegen we andere, die we ook kregen, maar onze matrassen werden gewoon omgewisseld met die van een ander appartement.

Wij wisten niet dat we geen handdoeken zouden krijgen en de muziek van het zwembad stond erg hard en was niet erg gevarieerd. Ik vond het zwembadwater te vies om in te gaan zwemmen.

Redelijk te doen

Martini
6-8-2008

Ik was hier met vrienden en het valt echt wel mee allemaal. Borg kregen we gewoon terug, zoals iedereen om ons heen. Het is inderdaad niet echt schoon allemaal, maar er valt goed in te leven. Alles wat je nodig hebt heb je, douche/wc/ groot balkon/ keuken met 4 gaskookpitjes, 4 bedden in 2 kamers en een slaapbank in de woonkamer. Verwacht gewoon niet teveel luxe, een beetje primitief is het wel. Het strand is wel ver lopen helaas, dat is wel een nadeel. Bij het zwembad is de hele dag en in de avond harde muziek, maar eigenlijk was dat binnen bij ons niet echt te horen. Er waren hier alleen maar Nederlandse jongeren en een paar gezinnetjes, maar voor gezinnen is dit appartamentencomplex niet echt geschikt.

nvt

Leontien
6-8-2008

Wij zaten met z'n tweeën in een 3-kamer appartement. Het appartement en t balkon waren erg ruim. De inrichting was simpel(kleuren bruin van 30 jaar terug. We hadden geen douchegordijn en het water liep niet goed weg dus de badkamer stond steeds vol met water.

Je betaald 50 euro schoonmaak kosten maar het bestek e.d bekers waren te vies om vast te pakken.

Iedere dag was er 's middags bij het zwembad harde muziek dat tot een uur of 7, 8 doorging en soms langer.

's Nachts kwamen er groepjes jongeren terug van het uitgaan, die veel lawaai maakten.

Het Lunapark ligt er niet tegenover maar een stuk verder weg. Wel ligt het appartement aan een vrij drukke weg.

Naar het strand is het ongeveer 5 á 10 minuten lopen.

Ga hier alleen heen als je zelf ook tot 5 uur 's morgens wilt stappen en je van herrie houdt.

Ga hier absoluut niet met kinderen heen!

gevangenis zonder tralies

ingrid
6-8-2008

wij hebben 4 nachten gelogeerd in dit verschrikkelijke hotel,waar inderdaad een een smerige gaslucht op de galerij hangt,er hangen geen gordijnen,geen douchegordijn,er is geen afvalbak,en alles was te vies om aan te pakken,er werd niet schoongemaakt,en er waren ook geen middelen om dat zelf te doen,geen bezem,emmer ,dweil afwasbak,onze zoon bleek zelfs luizen te hebben opgelopen,DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!!wij hebben maar 1 persoon zien werken en dat was Emiel een jongen uit Egypte,voor de rest werden de wenkbrauwen geepileerd van de receotioniste door een andere werknemer bij het zwembad,en zo kan ik nog wel even doorgaan,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verdemare in Torre dei Corsari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verdemare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.