Reviews over Torre dei Corsari

Gezellig, leuk en smerig.

J.Aarnink,
    28-8-2008

Na al die indianenverhalen, een nuancering:

Ligging:

De appartementen liggen zo'n 5 minuten verwijderd van het vrije strand en van de boulevard, busstop 33.

Verdemare inside:

Jongerenapp pur sang, voor gezinnen is het af te raden. Gemiddeld wordt er van 12.00 tot 24.00 vrij harde muziek gedraaid bij het zwembad.

De appartementen zijn vrij ruim ingericht, pluspunt vind ik het grote balkon. Verder is het niet echt schoon, bestek eerst even afwassen, wil ik u aanraden. Bedden lagen redelijk goed en waren schoon. Douche en wasbak, niks op aan te merken. Zwembad is ook goed, alleen de bodem is wat ruw. De omgeving van het appartement is niet echt rustig te noemen. Aan de straatkant racen de scooters en auto's je om de oren. Treinen rijden op en aan en af en toe zie je een vliegtuig van heel dichtbij.

Simon, de beheerder van het app, is een vriendelijke man, die altijd voor je klaar staat. Alleen zijn Engels is zachtgezegd minder ontwikkeld. De borg kregen we ook gewoon terug.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Erik van Dam,
    12-8-2008

De appartementen van Verdemare zijn zeer geschikt voor een zomervakantie. Wij verbleven met twee personen van 20 en 21 jaar op de vierde verdieping van Verdemare en hebben dit als zeer prettig ervaren.

De kamer was zeer ruim, redelijk schoon en prettig ingericht. De service was zeer vriendelijk en beleefd en alles in het appartementencomplex werd keurig onderhouden. De lift werkte naar behoren, het zwembad was schoon en het was er niet bijzonder druk (eind juli-begin augustus). De gasten bestonden vooral uit Nederlanders tot 25 jaar.

Een klein minpunt is de vrij harde muziek (deze staat echter niet altijd aan en gaat sowieso om 00.00 uur uit). Daarnaast is Verdemare gelokaliseerd aan de buitenkant van de boulevard, m.a.w. het is nog wel even lopen naar de boulevard. Maar is dit alles hinderlijk? Nee, zeker niet als je jong van lijf en leden bent.

Redelijk te doen

Martini,
    6-8-2008

Ik was hier met vrienden en het valt echt wel mee allemaal. Borg kregen we gewoon terug, zoals iedereen om ons heen. Het is inderdaad niet echt schoon allemaal, maar er valt goed in te leven. Alles wat je nodig hebt heb je, douche/wc/ groot balkon/ keuken met 4 gaskookpitjes, 4 bedden in 2 kamers en een slaapbank in de woonkamer. Verwacht gewoon niet teveel luxe, een beetje primitief is het wel. Het strand is wel ver lopen helaas, dat is wel een nadeel. Bij het zwembad is de hele dag en in de avond harde muziek, maar eigenlijk was dat binnen bij ons niet echt te horen. Er waren hier alleen maar Nederlandse jongeren en een paar gezinnetjes, maar voor gezinnen is dit appartamentencomplex niet echt geschikt.

Groot appartement met groot balkon, met de bus ben je zo

pierre,
    24-7-2007

Groot appartement met groot balkon, met de bus ben je zo in het centrum en het strand ligt vlakbij. Ik vond het een goed appartement en had je vragen werd je altijd geholpen

deze appartementen zijn echt wel ok

Chantal,
    18-5-2007

deze appartementen zijn echt wel ok. Vlakbij het strand!

En Rimini is echt helemaal top!!