Géén boekingskosten

Appartement Bouganvillage

ItaliëSardiniëTanaunella

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Bouganvillage voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews

Appartement info

6 Reviews over Bouganvillage

• 3Daan15-08-2019

Onvoldoende

Wij zaten met 4 pers. in een 2 kamerappartament. Veel te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen (13 en 16 jaar) en het leek net een bunker. Dat ze dat zo verhuren! Schandalig! De badkamer vonden wij maar een benauwd hok. Water wat in de hoek blijft liggen in de badkamer omdat het schuin afloopt en niet weg kan (geen putje) en gammele douchedeur. Deuren en keukenlades in "de bunker" die knellen doordat ze opgezet zijn door het vocht en last van mieren. Een dikke onvoldoende van ons voor het appartement. Het zwembad is klein. Met 2 al wat oudere kinderen niet aan te raden. Verder weinig op het park zelf geweest. Ook niet gegeten dus daar kunnen we niet over oordelen. Mensen wel aardig. Weinig vertier in de buurt van het complex. In Budoni, wat ongeveer 3 km verder van het appartamentencomplex ligt, heeft wel wat meer vertier en een mooi strand. Auto is echt noodzakelijk, anders weinig te beleven.

• 9Dave19-09-2018

Sehr erholsam, ruhig, sonnig, unweit des Strandes!

Super Lage, Preis/Leistung gut, Läden in 3-5km. Swimming Pool willkommen.

• 8Marianne22-09-2017

Mooi schoon kleinschalig appartement complex.

Ruim 2 kamer appartement met 4 pits gasstel en oven. Schoon, mooi balkon, goed bed. Zwembad niet groot maar groot genoeg.

Bijbetalen voor lakens, handdoeken, zwembad enz best wel veel. Wij betaalde voor 2pers. voor 14 dagen 180 euro.

• 9Jojo19-09-2016

Fantastische plek

Een goed verzorgd complex met een mooie rustige ligging van de appartementen. Zwembad met ligbedden, grenzend aan het terras. Zwembad niet geschikt voor kleine kinderen.Wel speeltoestellen aanwezig.Iedere dag wordt er door een enthousiaste kok kleine Italiaanse maaltijden bereid. Ga naar Sardinië voor de natuur, de mooie stranden en het heerlijk Italiaans eten!

• 10Peter Keller26-06-2016

Perfect, schoon, zeer vriendelijke sfeer

Sortering in afvalemmers zeer gecompliceerd en absurd. Verder alles zeer goed en absolute aanrader. (Huur) auto zeker gewenst.

• 8John, Thea & Jula26-08-2015

Prima appartement en zwembad

Er zijn ongeveer 15 appartementen en een klein zwembad maar dat vinden wij juist wel fijn. Het maakt het ook wel knus. Een auto huren is wel een vereiste. Daarmee kan je diverse mooie stranden in de buurt bezoeken. Wij waren er begin augustus en dan hebben de Italianen ook vakantie en is het dus erg druk op de stranden met alleen maar Italianen. Ook dat was voor ons geen probleem. Vanaf vliegveld Olbia is het een half uurtje rijden. Het was een heerlijke vakantie!

Appartement Bouganvillage info

• Adresgegevens